مجری طرح "عطر تلخ، عطر شیرین" به برنا" گفت:

"عطر تلخ، عطر شیرین" به جشنواره فیلم فجر نمی رسد/ به دنبال انتخاب یک ستاره مرد هستیم

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۴:۵۷
کد خبر: ۳۳۹۶۵۳
عطر تلخ، عطر شیرین به جشنواره فیلم فجر نمی رسد/ به دنبال انتخاب یک ستاره مرد هستیم
علیرضا اخلاقی گفت: متاسفانه به علت مشکلاتی که بر سر جذب بازیگر برای این فیلم رخ داد، باعث توقف تصویربرداری این اثر سینمایی در تاریخ تعیین شده گشت.

مجری طرح فیلم سینمایی "عطر تلخ، عطر شیرین" در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، در رابطه با آخرین وضعیت ساخت این اثر نمایشی اظهار کرد: متاسفانه به علت مشکلاتی که بر سر جذب بازیگر برای این فیلم رخ داد، باعث توقف تصویربرداری این اثر سینمایی در تاریخ تعیین شده گشت.

وی در ادامه اضافه کرد: فعلا تاریخ پروانه ساخت "عطرتلخ، عطر شیرین" به پایان رسیده است و بزودی برای تمدید پروانه تولید آن اقدام های لازم را به عمل خواهیم اورد، امیدوارم که هر چه سریعتر این مسئله رفع شود.

اخلاقی در آخر تصریح کرد: حضور این فیلم سینمایی در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر کاملا دور از ذهن است، به علت اینکه آغاز تصویربرداری فیلم از اوایل زمستان آغاز خواهد شد، همچنین به دنبال انتخاب  یکی از ستاره های شاخص مرد سینما برای بازی در این اثر بلند هستیم.

گفتنی است که حضور بازیگرانی همچون پورانداخت مهیمن، بهزاد فراهانی، بهاره افشاری و.. در این فیلم سینمایی به کارگردانی ناصر محمدی قطعی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز