پیوند سرداران دیروز با جوانان امروز در رادیو ایران

۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۲:۲۰
کد خبر: ۳۴۱۱۷۵
پیوند سرداران دیروز با جوانان امروز در رادیو ایران
مسابقه «فرمانده» که همزمان با هفته بسیج از رادیو ایران پخش می شود میزبان پیشکسوتان و فرماندهان عملیات های سال های دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رادیو ایران در هفته بسیج یک مسابقه رادیویی را ترتیب می دهد که در آن خلاقیت های فرماندهان دیروز و توانمندی های جوانان امروز را مرور می کند.

امیر هوشنگ آذردشتی مدیر گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیو ایران درباره مسابقه رادیویی «فرمانده» گفت: مسابقه رادیویی «فرمانده» با هدف آشنایی نسل جوان امروز با ابتکارات و خلاقیت های سرداران و فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس شکل گرفته و ما در این مسابقه ضمن انتقال این تجارب و توانمندی ها، سعی داریم خلاقیت و توانمندی جوانان و نخبگان امروزمان را نیز نشان دهیم و به دشمنان گوشزد کنیم که جوانان امروز ما دست پرورده همان سرداران و افتخارآفرینان بزرگ حماسه و ایثار هستند.

آذردشتی تصریح کرد: این مسابقه به نوعی یادآور حماسه ها، ایثارها و جانفشانی ها در هشت سال دفاع مقدس خواهد بود و همه شنوندگان را با عظمت روحی، علمی، هوش و عظمت دفاعی فرماندهان بزرگ لشگر اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا می کند.

«فرمانده» به مناسبت هفته بسیج از روز شنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۵:۳۰ به جای برنامه «شناسا» با اجرای علیرضا تابان، نویسندگی اعظم بهروز و تهیه کنندگی کیاناز کاوه از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز