نمایشنامه‌خوانی «نان و شراب» در حوزه هنری

۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۶:۳۷
کد خبر: ۳۴۷۹۹۱
نمایشنامه‌خوانی «نان و شراب» در حوزه هنری
نمایشنامه خوانی «نان و شراب» به کارگردانی علی فقیری در حوزه هنری اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، جلسه نمایشنامه‌خوانی به کارگردانی علی فقیری یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ آذر ماه در تماشاخانه «ماه» حوزه هنری برگزار می‌شود.

علی فقیری کارگردان تئاتر با اشاره به خوانش نمایش «نان و شراب» در حوزه هنری بیان کرد: این نمایشنامه از نوشته‌های محمدحسن مزارعی است و قرار است ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه یکشنبه ۲۲ و دوشنبه ۲۳ آذر ماه توسط گروهی از هنرجویان تئاتر نمایشنامه‌خوانی شود.

وی ادامه داد: نمایشنامه «نان و شراب» در رابطه با داستان راهبی است که در عبور اسرای کربلا از شام با سر مبارک امام حسین (ع) مواجه می‌شود.

فقیری درباره گروه اجرایی این نشست نمایشنامه‌خوانی توضیح داد: در این اثر من به همراه عادله حق‌الهی، شیرین رفیعی و بهنام علمی نمایشنامه‌خوانی را بر عهده داریم. محمدحسن مزارعی نیز به عنوان تنبورزن، فاطمه حمزه دف‌زن و علی وفادار نواخوان به اجرای موسیقی می پردازند.

این کارگردان تئاتر در پایان گفت: دوست داشتم به فراخور و مناسبت ماه‌های محرم و صفر نمایشی را به روی صحنه ببرم و ادای دینی کرده باشم، اما نمایش صحنه ای «نان و شراب» به موقع آماده اجرا نشد و به همین دلیل تصمیم به خوانش این نمایشنامه برای مخاطبان گرفتیم.

نمایشنامه‌خوانی «نان و شراب» ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه، یکشنبه و دوشنبه، ۲۲ و ۲۳ آذر ماه در تماشاخانه ماه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ اجرا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز