در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سیامک صفری: امیدوارم "اخرین بار کی سحر را دیدی" در جشنواره فجر دیده شود/ فرزاد موتمن فیلمساز محترم سینما است

۱۳۹۴/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۱:۴۶
کد خبر: ۳۴۸۵۲۱
سیامک صفری:  امیدوارم اخرین بار کی سحر را  دیدی در جشنواره فجر دیده شود/ فرزاد موتمن فیلمساز محترم سینما است
این بازیگر گفت: امیدوارم "آخرین بار کی سحر رادیدی" به بخش اصلی جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند و به خوبی دیده شود، چرا که داستان و بازی های بازیگران یکی از نقاط فیلم بعه حساب می آید

سیامک صفری بازیگر فیلم سینمایی "اخرین بار کی  سحر  را دیدی" در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، در رابطه با همکاری خود با فرزاد موتمن کارگردان این اثر نمایشی، اظهار کرد: وی یکی از فیلمسازان محترم سینما به حساب می آید که همواره فیلم های دیدنی را ساخته که مورد توجه همگان قرار گرفته است.

وی در رابطه با نقش خود در این اثر سینمایی، بیان کرد: نقش همسر خانوم ژاله صامتی را در فیلم ایفا می کنم که ارتباط بسیار خوبی بین بنده و ایشان در طول کار برقرار بود همچنین با تعامل یکدیگر توانستیم توقع های فرزاد موتمن را برای بازی که مدنظرش داشت، برآورده کنیم.

این بازیگر در ادامه افزود: به نظرم فیلم به خوبی دیده خواهد شد، چرا که نباید فعلا در رابطه با جزئیات آن صحبت کنم ولی مطمئنا نقش آفرینی بازیگران و موضوع فیلم توجه خیلی از منتقدان و اهالی رسانه را به سمت خود جلب خواهد کرد.

صفری در  مورد حواشی که در مقطع تولید "اخرین بار  کی سحر را دیدی" به وجود آمد، گفت: بله،  مسائلی در طول تولید فیلم ایجاد شد که البته بر روی نقش آفرینی بازیگران تاثیر خاصی نداشت، بدون مشکل مقابل دوربین بهرام بدخشانی و مرتضی غفوری می رفتیم.

وی در بخش پایانی صحبت خود، تصریح کرد: امیدوارم "آخرین بار کی سحر را دیدی" به بخش اصلی جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند و به خوبی دیده شود، چرا که داستان و بازی های بازیگران یکی از نقاط فیلم به حساب می آید، هرچند که فعلا نباید وارد جزئیات آن به شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز