تقدیر از برنامه های مستند رادیو تهران

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۵:۴۱
کد خبر: ۳۴۹۱۴۹
تقدیر از برنامه های مستند رادیو تهران
مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما از مستند رادیویی «سایه روشن» شبکه رادیویی تهران تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مسعود محمودخواه، مدیر گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری شبکه رادیویی تهران با اعلام این خبر گفت: در آخرین بررسی جدول پخش جدید شبکه رادیویی تهران و شبکه های دیگر رادیویی، از برنامه مستند سایه روشن در ارزیابی های نظارت سازمان صدا وسیما تقدیر شد.

 وی مهم ترین شاخصه ها در ارزیابی نظارت را افزوده شدن قالب مستند رادیویی در جدول پخش جدید، انتخاب مناسب سوژه و پرداخت منصفانه و حرفه ای دانست و افزود: علاوه بر موارد ذکر شده، کاربرد سوژه های بدیع و تازه از دیگر نکات برجسته در ارزیابی بود.

 به گفته محمودخواه، نگاه علمی و منصفانه به موضوع  ها و برنامه ریزی صحیح درباره آن از شاخصه هایی است که مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما به عنوان نقطه قوت اشاره کرده اند.

 مدیر گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری شبکه رادیویی تهران با بیان این که ساخت مستندهای رادیویی کار دشواری است، گفت: تشکیل تیم مستندساز در رادیو تهران کار مبارکی است که ترکیبی از مستندسازان جوان و با تجربه در آن فعالیت می کنند. اگر چه مستند ساختن در رادیو کار دشواری است حتی سخت تر از مستندسازی در تلویزیون.

 وی افزود: این مستندها با موضوع های اجتماعی، فرهنگی، گروه های خاص، محیط زیست و... تولید می شوند.

مستند «سایه روشن» کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری شبکه رادیویی تهران است که از شنبه تا چهارشنبه، در دو نوبت ساعت 15 و ساعت 19 و35 دقیقه روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز