اپیزود آخر «دانتون ابی» ۶.۹ میلیون بیننده را شگفت زده کرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۰:۰۸
کد خبر: ۳۵۴۲۷۳
اپیزود آخر «دانتون ابی» ۶.۹ میلیون بیننده را شگفت زده کرد
سریال محبوب «دانتون ابی» با رکوردشکنی در شب کریسمس به پایان خود رسید

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از تی‌وی نیوز، سریال محبوب انگلیسی که از سال ۲۰۱۰ طرفداران زیادی کسب کرده بود با نمایش اپیزود نهایی‌اش در شب کریسمس به نقطه پایان خود رسید.

اپیزود پایانی «دانتون ابی» که موفق به کسب بیشترین تعداد مخاطب در آخرین روزش شد با اشک‌هایی به مراتب بیشتر از قسمت‌های پیش همراه شد.

این سریال که داستان خاندان آریستوکرات کراولی را روایت و در عین حال ماجراهایی از پیشخدمت‌ها و اعضای دورتر خانواده را تصویر می کرد در اپیزود آخر موفق شد تا ۶.۹ میلیون بیننده را در روز کریسمس (۲۵ دسامبر) پای تلویزیون‌ها بنشاند.

این آمار موفق ترین آمار از نظر جذب مخاطب در ۶ فصلی بود که این سریال روی آنتن می رفت.

این سریال که توسط جولیان فلوز ساخته شد، جوایز متعددی را در فصل‌های مختلف خود کسب کرد و همزمان از شبکه پی‌بی‌اس آمریکا نیز پخش شد.

فصل ششم که فصل پایانی «دانتون ابی» بود از ۲۰ سپتامبر تا ۸ نوامبر روی آنتن شبکه آی‌تی‌وی بریتانیا رفت.

همزمان با پایان یافتن این سریال نقشه‌ای از ۷۰ لوکیشن تهیه آن نیز منتشر شده که نشان می‌دهد چه مناطقی از بریتانیا برای فیلمبرداری این سریال مورد استفاده واقع شدند. ملک اربابی بایفلیت که به تازگی به مبلغ ۶ میلیون پوند - دو میلیون پوند بیشتر از مبلغ مورد نظر مالک- به فروش رسید، یکی از این لوکیشن‌ها بود.

سالن روسای دانشگاه برونل در اگهام، ساختمان شخصی که آنا و بیتس در آن ازدواج کردند و کانتی هال در کنزینگتون از جمله این لوکیشن‌ها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز