همزمان با میلاد حضرت محمد (ص)

سرافراز به عیادت محمدعلی کشاورز رفت

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۶:۲۱
کد خبر: ۳۵۴۹۳۲
سرافراز به عیادت محمدعلی کشاورز رفت
محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما شب میلاد حضرت محمد (ص) به عیادت محمدعلی کشاورز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما ۷ دی‌ماه همزمان با شب میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ص) به عیادت محمد علی کشاورز بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون رفت.

رئیس سازمان صدا و سیما ضمن آرزوی سلامتی برای محمدعلی کشاورز گفت: آقای کشاورز از هنرمندان ارزشمند کشور هستند و برای ایشان آرزوی سلامت و تندرستی دارم و باید به جوانان عزیزی که قصد ورود به رشته‌های هنری را دارند، توصیه کرد که افرادی چون محمدعلی کشاورز را الگلوی فعالیت های هنری خود الگو قرار دهند.

سرافراز تصریح کرد: سریال‌هایی که آقای کشاورز بازی کرده‌اند ماندگار هستند و هیچگاه مخاطب خود را از دست نمی‌دهند زیرا بازی استاد کشاورز از نظر محتوا و معنا اثربخش و تاثیرگذار است و به همین دلیل پس از پخش چند باره آنها از تلویزیون هنوز مخاطبان زیادی دارد.

در این دیدار، محمدعلی کشاورز ضمن تشکر از رئیس رسانه ملی جهت عیادت از او، برای سرافراز آرزوی توفیق کرد و به رئیس رسانه ملی گفت: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است و از اینکه به منزل من آمدید خوشحالم و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به برخی از بازی‌هایی که در سریال های تلویزیونی کرده است، گفت: به جوانایی که علاقمند به هنر هستند بطور جدی توصیه می کنم نسبت به کشور و فرهنگ مردم شناخت به دست آورند تا آثار هنری ارزشمندی را پدید آورند.

بازیگر سریال «پدرسالار» یادآور شد: به هنرمندان و بازیگران توصیه می کنم که جای جای ایران را ببینند و با فرهنگ های مختلف آشنا شوند تا بتوانند در ایفای نقش خود موفق ظاهر شوند. بازیگر باید با محتوا و معنای نقش خود ارتباط برقرار کند وگرنه مخاطب هم با تماشای تلاش آنها ارتباط برقرار نخواهد کرد.

 وی اظهار کرد: هنرمند باید خود را از پلیدی‌ها دور نگه دارد تا تاثیر بیشتری را جامعه داشته باشد.

در این دیدار پورمحمدی معاون سیما، نعمتی مدیرکل روابط عمومی و طائب مدیر دفتر محمد سرافراز نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز