با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

کانون قرآن منطقه چهارده راه اندازی می شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۶۲۵۰۴
کانون قرآن منطقه چهارده راه اندازی می شود
همزمان با سالروزمیلاد امام حسن عسکری(ع) آئین افتتاحیه کانون قرآن منطقه چهارده با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از شخصیتهای فرهنگی و مذهبی دارالمومنین طهران،سه شنبه 29 دی ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، با گشایش این مرکز،در راستای سیاستهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،برنامه ریزی و هماهنگی فعالیتهای قرآنی در سطح منطقه چهارده ، در این کانون انجام شده و شورایی متشکل از اساتید و پیشکسوتان قرآنی از جمله محمد قدیری بیان ، زهرا متدین (مادر شهید) ،برنامه های قرآنی منطقه را راهبری می کنند.

بر پایه این خبر، در مراسم افتتاحیه علاوه بر مولودی خوانی مرتضی خلیلی،ملوک سید آبادی مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگسرای اخلاق،گزارشی از فعالیتها و دوره های آموزشی حوزه قرآن مراکز منطقه را ارائه و دکتر محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز سخنرانی می کند وپخش  گزارش تصویری آموزش قرآن یکی از کسبه محله جابری به نام فاضل درخشان از دیگر بخش های این برنامه است.

این خبر می افزاید: دوره های آموزش روخوانی ،حفظ و تفسیر قرآن در منطقه چهارده نسبت به پاییز گذشته 225 درصد رشد داشته بطوریکه تعداد فراگیران قرآنی در فرهنگسرای اخلاق و خانه های فرهنگ منطقه به تعداد 889 نفر رسیده است این در حالی است که پاییز سال گذشته 394 فراگیر قرآنی در مراکز فرهنگیمنطقه چهارده آموزش دیده اند که قطعا سیاستهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در رایگان کردن آموزش دوره های قرآنی موثر بوده است.

شایان ذکر است فروشگاه محصولات قرآنی منطقه نیز بزودی با ارائه انواع قرآن و کتب علوم قرآنی، محصولات دیجیتال و چند رسانه ای و قرآنی راه اندازی می شود.

کانون قرآن منطقه چهارده در بزرگراه شهید محلاتی ،خیابان شهید مخبر شمالی در بوستان ابیانه واقع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز