اختصاصی "برنا":

لوون هفتوان: امیدوارم آثار بخش سودای سیمرغ از "دراکولا" عطاران لایق‌تر باشند

۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۹:۵۹
کد خبر: ۳۶۲۸۹۶
لوون هفتوان: امیدوارم آثار بخش سودای سیمرغ از دراکولا عطاران لایق‌تر باشند
این بازیگر گفت: اگر سینما ده نمکی بخشی از سینما داخلی را تشکیل می دهد، سینما عطاران هم بخش دیگر سینما ایران به حساب می آید.

لوون هفتوان بازیگر فیلم سینمایی "دراکولا" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، با اعلام اینکه همیشه به دنبال چالش در عرصه بازیگری هستم، اظهار داشت: همواره بازی در غالب هایی که بارها آن را امتحان کردم و نتیجه خوبی هم از خروجی آن حاصل شده است ، ذوق و شوق خاصی را برای بازی مجدد در من به وجود نمی آورد.

وی در ادامه اضافه کرد: قصد داشتم که ژانر کمدی هم در عالم بازیگری تجربه کنم، همکاری با عطاران هم مزیت های خوب و مثبتی دارد، لذا 2 اثر قبلی کارگردان "دراکولا" هم مایه های طنز خوبی داشته و تماشاگران از دیدن آن راضی بوده اند هرچند شاید به لحاظ هنری هنوز با نقطه ایده ال فاصله دارد.

این بازیگر جنس کمدی آثار عطارن را سالم دانست و تصریح کرد: خوشبختانه لودگی و دیالوگ‌های سخیف در  فیلم های‌این فیلمساز جای ندارد، همین موضوع سبب شده که محبوبیت فوق العاده‌ای وی نزد مخاطبان کسب کند.

لوون هفتوان افزود: تجربه بازی در "دراکولا" خیلی برایم خوشایند بود، هرچند نتیجه کار را مشاهده نکردم، چرا که از آن دست بازیگران ها هم نیستم که تیکه تیکه در مرحله فیلمبرداری به تماشا بازی خود بنشینم، ترجیح می دهم  نتیجه نهایی و کامل را بر روی پرده سینما تماشا کنم.

بازیگر فیلم سینمایی "پرویز" با اشاره به اینکه با عطاران از زمان دانشجویی آشنا بوده است، تصریح کرد: زمانی که این بازیگر و کارگردان محبوب وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد.تقریبا سال آخر دانشجویی خود را سپری می کردم و نمایش "اسب چرمشیر" را در تالار مولوی به روی صحنه برده بودیم که انگار عطاران به تماشا آن نمایش نشسته بود.

وی در رابطه با نقش خود در "دراکولا"، تصریح کرد: همانطور که از اسم فیلم مشخص است، نقش محوری و کاراکتر بدبخت و بیچاره را در این اثر سینمایی ایفا می کنم، با عطاران همفکری های خوبی در طول کار به عمل می آوردیم وی خیلی خوب من را درک می کرد، همچنین خوش اخلاقی وی روحیه بازیگران و عوامل فیلم را تقویت می کرد.

بازیگر "مردی که اسب شد" تاکید کرد: سازنده "دراکولا" از نگاه نافذ و تیزهوشانه ای بهره می برد و از همه مهمتر برخوردی که با عوامل فیلم خود دارد، تاثیر بسزایی در موفقیت فیلم می گذارد امیدوارم که وی همچنان در عرصه بازیگری و فیلمسازی خود از مدار موفقیت خارج نشود.

هفتوان در پاسخ به اینکه آیا "دراکولا" استحاق حضور در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم را نداشت، یادآور شد: به نظرم هنوز جشنواره فجر هویت خودش پیدا نکرده است و با معیارهای برگزاری خود فاصله زیادی دارد. این جشنواره باید آیینه تمام قد سینمای ایران در بین سینماگران جلوه پیدا کند، متاسفانه هنوز جشنواره به بلوغ نرسیده است ولی امیدوارم فستیوال فجر در 50 سالگی خود بالغ شود.

وی افزود: آرزو می کنم آثار بخش سودای سیمرغ راه همگی چه به لحاظ و چه از نظر محتوا یک سرو گردن بالاتر از "دراکولا" باشند، ولی خیلی این مسئله دور از ذهن به نظر میرسد،  چرا که ویژگی های سومین اثر سینمایی بازیگر فیلم سینمایی "دهلیز" به راحتی می توانست در بخش اصلی جشنواره حضور پیدا کند.

این بازیگر در آخر به خبرنگار سینمایی برنا، گفت: اگر سینما مسعود ده نمکی بخشی از سینما است، سینما عطاران هم مطمئنا بخشی از سینما ایران را تشکیل می دهد، شخصا تصور می کنم که فیلم اخیر این فیلمساز محبوب از دو اثر گذشته وی به لحاظ ساختار و تکنیکی قوی تر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز