بازگشت فاکنر با «جنگل بزرگ» به کتابفروشی ها

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۱:۳۷
کد خبر: ۳۶۶۲۷۲
بازگشت فاکنر با «جنگل بزرگ» به کتابفروشی ها
مجموعه داستان «جنگل بزرگ» نوشته ویلیام فاکنر با ترجمه احمد اخوت توسط نشر افق چاپ شده و به زودی وارد بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجموعه داستان «جنگل بزرگ» نوشته ویلیام فاکنر به تازگی با ترجمه احمد اخوت به چاپ رسیده و به زودی وارد بازار نشر خواهد شد.

این کتاب شامل پنج داستان از ویلیام فاکنر نویسنده آمریکایی است. احمد اخوت در این کتاب، به‌‌علاوه‌ معرفی کوتاه قبل از هر داستان، یک مقدمه درباره‌ نحوه‌ انتخاب داستان‌ها، زندگینامه‌ مختصر فاکنر به زبان خودش و همین‌طور یک موخره در معرفی سرزمینِ داستانی فاکنر ارائه کرده است.

این کتاب با عنوان «جنگل بزرگ» در سال ۱۹۵۵ توسط انتشارات رندوم‌هاوس منتشر شده که حاوی چهار داستان با محوریت شکار و طبیعت بوده است. مترجم دو داستان این مجموعه را که قبلاً در ایران ترجمه و منتشر شده‌اند کنار گذاشته و سه داستان با همان موضوع و فضا به آن‌ها اضافه کرده است.

«لایِن»، «مُرّ قانون» و «شکار خرس» و دو داستان «بزرگان طایفه» و «تازی»، آثاری هستند که در ترجمه فارسی این کتاب به چاپ رسیده اند. مقاله‌ پایانی کتاب هم برای شناخت داستان‌های فاکنر راهگشاست.

در این نوشتار به سرزمین «یوکناپاتافا» اشاره می شود که اغلب داستان‌های فاکنر در آنجا اتفاق می‌افتند. این سرزمین ساخته‌ تخیل فاکنر است و در نقد و بررسی داستان‌های او بسیار مطرح می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز