اعتراض به نشست فیلم «نفس» / شلوغی بیش از حد برج میلاد

۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۱:۲۸
کد خبر: ۳۶۹۸۱۲
اعتراض به نشست فیلم «نفس» / شلوغی بیش از حد برج میلاد
نیما حسنی نسب منتقد سینما با اشاره به حاشیه هایی بیان کرد که شب گذشته عده زیادی بدون کارت به برج میلاد آمدند اما امروز عوامل «نفس» را به نشست فیلمشان راه نمی دادند و از آنها کارت خواستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، نیما حسنی نسب منتقد سینما در نشست خبری فیلم «نفس» که صبح امروز جمعه ۱۶ بهمن در برج میلاد برگزار شد در ابتدا با تشکر از اهالی رسانه و مطبوعات که بعد از تاخیر نمایش فیلم «لانتوری» که تا بامداد امروز به طول انجامید و با حضور عده زیادی در برج میلاد همراه شد، گفت: درود به شرف کسانی که دوباره از ۱۰ صبح اینجا حضور یافته اند و اگر تنها یک بار آنها نشست خبری را برگزار نمی کردند و نشست از اهالی رسانه خالی می ماند این اتفاقات رخ نمی داد.

وی ادامه داد: امروز صبح جلوی درب ورودی عوامل فیلم «نفس» را به داخل راه نمی دادند و از آنها کارت می خواستند اما شب گذشته پنجشنبه ۱۵ بهمن پنج هزار نفر در این سالن بودند و هیچ کس کارت های آنها را نگاه نمی کرد. کارت خود مرا امروز ساعت ۱۰ صبح گرفتند و چند بار چهره نگاری کردند، سوال من از انتظامات جلوی در این است که چرا دیشب یا پریشب کارت ها را نگاه نکرده اند.

این منتقد سینما با طرح سوالی از دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: آقای حیدری چند هزار کارت چاپ شده است که عکاس آتلیه ای بولتن جشنواره فیلم فجر کارت ندارد اما ظاهرا طبق شنیده ها حدود هفت هزار کارت صادر شده است چراکه هر روز حدود چهار هزار نفر از آنها در این سالن ها حضور دارند. قبلا عده ای با کودکان خود به سالن می آمدند و امسال وضعیت بدتر شده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: این برنامه ریزی واقعا برای من عجیب است زمانیکه در شبکه های اجتماعی عده ای از اهالی رسانه نقد می کردند که برنامه ریزی های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اشتباه است آقای محمد حیدری دبیر جشنواره در این شبکه ها حضور پیدا می کرد و تنها درود می فرستاد و بیان می کرد که رسیدگی می شود پس این رسیدگی کجاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز