اخبار اختصاصی "برنا" از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر؛

جواد عزتی: "زاپاس" مورد توجه خانواده ها قرار خواهد گرفت/ "پارادیس تشابه ای به "مارمولک" ندارد

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۹:۱۹
کد خبر: ۳۷۰۲۲۰
جواد عزتی: زاپاس مورد توجه خانواده ها قرار خواهد گرفت/ پارادیس تشابه ای به مارمولک ندارد
این بازیگر اعلام کرد:مطمئنا شناخت کارگردان و فیلمنامه تاثیر بسزایی در این مسئله داشت، شخص نیک نژاد هم یکی از مهمترین ملاک های حضور من در "زاپاس" قلمداد می شود.

جواد عزتی بازیگر فیلم سینمایی "زاپاس" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، در پاسخ به اینکه این اثر چه ویژگی های داشت که شما را برای ایفای نقش در آن راضی کرد، اظهار داشت: مطمئنا شناخت کارگردان و فیلمنامه تاثیر بسزایی در این مسئله داشت، شخص نیک نژاد هم یکی از مهمترین ملاک های حضور من قلمداد می شود.

وی با اشاره به اینکه سلیقه و نوع فیلمسازی نیک نژاد مطمئنا مورد پسند من واقع شده است، گفت: واقعا  انچنان در آثار کمدی حاضر نشده ام و امیدوارم که بیشتر فیلم کمدی بازی کنم، در سینما 80 درصد فیلم های با مضمون اجتماعی و جدی بازی کردم.

این بازیگر در ادامه با اعلام اینکه خوشحال هستم که مردم به عنوان کمدین من را می شناسند ولی در مدیوم سینما این اتفاق خیلی کم رخ داده است، گفت: دوست دارم تعداد آثار کمدی در کارنامه کاری خودم را ارتقا بدهم ولی سال گذشته 4 فیلم در جشنواره فیلم فجر داشتم که هیچکدام رنگ و بویی از کمدی و طنز نداشته است.

جواد عزتی با تاکید بر اینکه در دوربین سینما از ژانر کمدی دور هستم، گفت: همواره در حال کار و فعالیت هستیم و ترجیح می دهیم کار آبرومند انجام بدهیم و "زاپاس" چنین شاخص  یا ویژگی را در دل خود گنجانده است و از بازی در آن دفاع خواهم کرد ، مورد پسند خانواده ها قرار خواهد گرفت.

این بازیگر در رابطه فیلم سینمایی "پاردایس" تصریح کرد: امیدوارم هرچه سریعتر فیلم به نمایش عمومی در بیاید چرا که طرفداران زیادی به نظر خواهم داشت و پتانسیل حضور در این دوره جشنواره فجر را داشت ولی از اتفاق های اخیر این فیلم آگاه نیستم.

وی گفت: این فیلم به نظرم مورد توجه مخاطبان و حتی منتقدان قرار خواهد گرفت هیچ تشابه ای به "مارمولک" ندارد و بهترین فیلم علی عطشانی به نظرم خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز