«طبیعت صحنه ماست» برای هنرمندان نسل جدید تئاتر

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۶:۴۱
کد خبر: ۳۷۱۱۲۳
«طبیعت صحنه ماست» برای هنرمندان نسل جدید تئاتر
هنرمندان نسل جدید تئاتر می توانند با اجرای نمایش مرتبط با موضوع «طبیعت صحنه ماست» در سی‌ و‌ چهارمین همایش «آی‌تی‌آی» شرکت کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا، «آی‌تی‌آی» از نسل جوان تئاتر که بین ۱۸ تا ۳۵ سال سن دارند، دعوت کرده یک نمایش صحنه ای به مدت ۱۰ دقیقه و نمایش خیابانی با موضوع «طبیعت صحنه ماست» در همایش جهانی «آی‌تی‌آی» اجرا کنند .موضوع نمایش‌ها باید طبیعت، خاطرات، آیین ها و افسانه ها، ارتباط جسمانی ما با طبیعت، موسیقی و شعر طبیعت و در کل هر تعبیری از موضوع «طبیعت صحنه ماست» با هر نوع شیوه بیان باشد.

هنرمندان تا ۲۸ بهمن‌ماه ۹۴ فرصت دارند لینک اجرا یا اثر هنری (قطعه موسیقی، پروژه‌های چند رسانه ای و...) را به همراه درخواست خود به نشانی‌های shimritim@gmail.com، taiwoafolabi۴@gmail.com و lloydnyikadzino@gmail.com ارسال کنند. همچنین توضیحاتی درباره موضوع نمایش، ارتباط نمایش با موضوع «طبیعت صحنه ماست» و خلاصه نمایش باید ضمیمه درخواست باشد.

انتخاب براساس محتوا و عمق ایده، بیان هنری و تعبیر متقاضی از موضوع همایش است. برای هنرمندان برگزیده هزینه اقامت و غذا در مدت زمان همایش رایگان است و می توانند در کارگاه آموزشی که با حضور گروهی از بومیان آمازون برگزار می شود، شرکت کنند.

همایش جهانی «آی‌تی‌آی» از ۱۰ تا ۱۵ خردادماه ۱۳۹۵ در آمازون برزیل برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز