"رقص مرگ،بی لالا" ۵ شب تمدید شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۸۵۰۹
رقص مرگ،بی لالا  ۵ شب تمدید شد
"رقص مرگ،بی لالا" که از 12 بهمن در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صجنه رفته است نمایش آن تا 17 اسفند تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،"رقص مرگ،بی لالا" که از 12 بهمن در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صجنه رفته است بنا بود تا 12 اسفند ماه ادامه داشته باشد.با توجه به استقبال تماشاگران از این نمایش،گروه اجرایی با همکاری مجموعه ایرانشهر نمایش را 5 شب دیگر تا 17 اسفند تمدید کردند.

دانشجویان تمامی رشته ها روزهای یکشنبه تا سه شنبه در صورت مراجعه حضوری به گیشه تماشاخانه ایرانشهر و با ارائه کارت دانشجویی می توانند از 40% تخفیف دانشجویی برخوردار گردند.لازم به ذکر است تعداد این بلیت ها در هر روز محدود بوده بر اساس اولویت حضور به متقاضیان داده خواهد شد.

در مدت کوتاهی که از اجرای این نمایش می گذرد،هنرمندان بسیاری از جمله : منیژه محامدی،حسین پاکدل،آتیلا پسیانی،دکتر قطب الدین صادقی،دکتر شفیعی،هنگامه قاضیانی،اصغر همت،نادر مشایخی،محمد اسکندری،اتابک نادری،هانا کامکار،سهیلا صالحی،مرتضی میرمنتظمی،سارا خوئینی ها،کوروش سلیمانی و ... به تماشای این نمایش نشسته اند.

"رقص مرگ،بی لالا" عنوان نمایش جدیدی به کارگردانی یاسر خاسب است که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر هر شب به جز شنبه ها ساعت 18 به روی صحنه می رود.

این تئاتر فیزیکال، پروژه مشترک گروه بدن دیوانه از ایران و کمپانی سوش از آلمان است که مایکل اولفیک،یاسر خاسب،احمد مطوری،پردیس زارع،ساناز نجفی در آن بازی می کنند.در خلاصه داستان این نمایش آمده:"بیماری خواب گرد، در لالایی نامه ای همچون آوای نی زارها می رقصد... "

"رقص مرگ،بی لالا"نمایش منتخب بخش بین الملل سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بود که موسیقی آن نیز کاندید دریافت جایزه شد.

سایر عوامل عبارتند از : دراماتورژ: علی مرتضوی فومنی/مشاور کارگردان:هادی کمالی مقدم /مشاور طراحی:سیامک شریفان /طراحی صحنه:حمد آخوند زاده، یاسر خاسب/طراح صدا، آهنگساز و نوازنده:علیسینا رضانیا /طراح نور: رضا خضرایی/طراح گریم و ماسک: سید امین میری /طراحان لباس: وصال روزخش،سید امین میری/طراح پوستر و بروشور: مهرداد جعفری/عکاس:حمید مهدوی /دستیار کاگردان و برنامه ریز:پردیس زارع /مدیر اجرا: شیماه خاسب/مدیر تبلیغات روابط عمومی: آوا فیاض

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز