فرزاد فرزین «۶» را خواند

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۷:۳۸
کد خبر: ۳۷۸۶۱۰
فرزاد فرزین «۶» را خواند
تازه ترین آلبوم فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «۶» از روز یکشنبه نهم اسفند ماه روانه بازار نشر محصولات فرهنگی هنری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تازه ترین آلبوم فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «۶» از روز یکشنبه نهم اسفند ماه روانه بازار نشر محصولات فرهنگی هنری شد. این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

«تو چه باشی»، «قلبم»، «دیر اومدی»، «شش»، «چرا تو»، «آره، آره»، «گوشی»، «تنهایی دو نفره»، «تو فکرتم»، «عاشقت شدم»، «آدمای بعد تو» و «i ' ll be there»آثاری هستند که در این آلبوم با ترانه سرایی حامد رجبی و مسعود محمدی برای مخاطبان آماده شده است.

امیرمیلاد نیکزاد، مهران خلیلی، کوشان حداد، بهروز علیاری، اشکان آبرون، علیرضا افشار و یک تنظیم کننده اهل کشور ترکیه، قطعات این آلبوم را تنظیم کرده اند. همچنین میکس و مستر این قطعات را نیز کوشان حداد، آرش پاکزاد، محمد فلاحی، تایماز اطاعتی و یک موزیسین ترکیه‌ای انجام داده‌اند. علیرضا افشار هم علاوه بر آهنگسازی و تنظیم در این آلبوم به عنوان ناظر هنری حضور داشته است.

فرزاد فرزین درباره این آلبوم موسیقی گفته است: «۶» آلبوم خوبی شده و ما تلاش کرده‌ایم که از هر نظر یک سر و گردن از همه آلبوم‌های من بالاتر باشد .اینکه چقدر توانسته‌ایم در این ماجرا موفق باشیم، مردم باید تعیین کنند. نقشه های ویژه و جالب دیگری هم داشتیم که محدودیت زمانی باعث شد بخشی از آنها را به آینده موکول کنیم.

آلبوم «۶» با مجوز دریافت شده شرکت «آوای دوران» و به تهیه کنندگی و صاحب امتیازی موسسه «هنر اول» منتشر شده است.

فرزاد فرزین پیش از این پنج آلبوم به نام‌های «شراره»، «شوک»، «شانس»، «شلیک» و «شخصی» را به صورت رسمی راهی بازار موسیقی کشور کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز