ماجراجویی‌های خانواده سلطنتی؛

یک کتاب کودک سوژه اش را از زندگی پرنس ویلیام گرفت

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۹:۴۵
کد خبر: ۳۸۳۲۰۰
یک کتاب کودک سوژه اش را از زندگی پرنس ویلیام گرفت
«ماجراجویی‌های خانواده سلطنتی» عنوان تازه‌ترین اثر دیوید ساوو نویسنده و مترجم سنگاپوری است که سال‌ها در حوزه ادبیات کودک و نوجوان فعالیت می‌کند.
‌به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از هلو مگزین، این کتاب که قرار است روز هفتم مارس سال جاری منتشر شود ماجراجویی‌های خانواده ویلیام و کیت میدلتون را به رشته تحریر در آورده است. این کتاب که تصویرسازی های تمام رنگی نیز دارد ماجراجویی های این خانواده ۴ نفره را دنبال می‌کند.

شخصیت‌های اصلی کتاب ماجراجویی‌های خانواده سلطنتی شارلوت و جورج فرزندان این خانواده هستند که طی یک سفر جذاب و رویایی به معبدی قدیمی در افریقا سفر می‌کنند. آنها به جنگل ها و طبیعت با شکوهی سفر می کنند که ماجراجویی‌های زیادی را برای این خانواده به همراه دارد ماجراجویی هایی که برای مخاطب خردسال بسیار جذاب است.

این دومین اثر دیوید ساوو نویسنده سنگاپوری است که در لندن منتشر می شود. او می‌گوید ایده نگارش این داستان از زمانی به فکر خطور کرد که ویلیام و خانواده‌اش در سال ۲۰۱۲ در قالب خانواده سلطنتی به سنگاپور سفر کردند.

او اگر چه برای نگارش داستان از تخیل و ایده‌پردازی استفاده کرده اما درباره تصویرسازی‌های کتاب به شیوه‌ای متفاوت پیش رفته است. او برای تصویرسازی‌های کتابش از عکس‌ها و تصاویر واقعی که در طول سفر خانواده سلطنتی با دوربین تصویربرداری شده برای تصویرسازی‌های کتابش بهره برده است.

این کتاب قرار است با همکاری نشر اپیگرم در روزهای نخست اوریل سال جاری منتشر و روانه بازار کتاب شود.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز