یادداشتی در وصف بازیگر "ابدویک روز"

نوید محمدزاده برابرست با اعتراض و عصیانگری تنها برای کسب موفقیت

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۰۸:۲۲:۵۱
کد خبر: ۳۸۵۳۴۴
نوید محمدزاده برابرست با اعتراض و عصیانگری تنها برای کسب موفقیت
بالاخره نوید محمدزاده پس از حرف و حدیث های که در خصوص جایزه وی در فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" رخ داد، موفق شد برای نقش آفرینی در "ابدویک روز" یک کارگردان ساله به سیمرغ فجر بوسه بزند. محمدزاده بازیگر جسور، مستعد، معترض و عصیانگر سینمای ایران را با حضور خود به داشتن ستاره های نسل جدید عرصه بازیگری امیدوارم می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به عادت هرساله با فرا‌رسیدن ایام نوروز به بررسی ماوقع اتفاق های فرهنگی و هنری در سال 1394 خواهیم پرداخت که در این بین انتخاب بهترین فیلم و بازیگر در عرصه سینما یکی از سخت ترین گزینش ها قلمداد شود.

اما در سالی که پشت سر گذاشتیم بازیگر فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" به قدری درخشیده که خیلی از وی به عنوان ستاره و سوپراستار جدید سینما یاد می کنند، نوید محمدزاده یک عصیانگر به تمام معنا است ، بازیگری که سالها در صحنه تئاتر به اصطلاع مردم عام خاک این کار را خورده است و در ابتدای ورود خود به عرصه تصویر و سینما با دومین اثر سینمایی رضا درمیشیان راوی یک جریانی بودند که در پستوی محاق گرفتار شدند.

در سال 1394 نوید محمدزاده با فیلم سینمایی "ناهید" به کارگردانی آیدا پناهنده به جشنواره کن سفر کرد، محمدزاده بار دیگر با رضا درمیشیان در "لانتوری" همکاری کرد و بار دیگر مثلث 3 ضلعی رضا درمیشیان، باران کوثری، نوید محمدزاده در این اثر تکرار شود که این فیلم سینمایی در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر مورد توجه مخاطبان این فیلم قرار گرفت.

محمدزاده پس از فیلم سینمایی "سیزده" به کارگردانی هومن سیدی بار دیگر باوی در "خشم و هیاهو" همکاری کرد که خودش نتیجه نقش آفرینی در ان را خیلی رضایت بخش دانست.اما سعید روستایی کارگردانی که اولین اثر سینمایی خود را با جمعی از ستارگان نام آشنا سینما مقابل دوربین برده است این بازیگر جوان را در یکی از کاراکترهای قرار دارد که برای محمدزاده سوسه انگیز بود.

نوید محمدزاده در کنار پیمان معادی نقش آفرینی پر از ضرباهنگ و کش قوس داری را در "ابد ویک روز" مقابل دوربین بردند و بازی نوید محمدزاده از نگاه برخی از منتقدان کلاس بازیگری برای علاقه مندان تازه از راه رسیده این عرصه عنوان می شود، محمدزاده بالاخره سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در "ابد و یک روز" کسب کرد بازیگری که  پس از دریافت سیمرغ پشت میکروفن استیچ سالن میلاد قرار گرفت سر خود را بالا و پائین داد و طوری با همان تکان دادن صورت خود حاضران در سالن را به وجد آورد تا ثابت کند همچنان ناراضی و معترض هست وباید تمام رقیبان هم سن و سال خود را از مقام بازیگری کنار بگذارد، شخصیت نوید محمدزاده را باید اینطوری معرفی کرد، اعتراض و عصیانگری تنها برای  کسب موفقیت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز