اختصاصی برنا:

آغاز پیش تولید"مادر،مادر، مادر"بعد از پایان فیلمبرداری "پادری"

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۰:۱۴
کد خبر: ۳۸۸۱۹۰
آغاز پیش تولیدمادر،مادر، مادربعد از پایان فیلمبرداری پادری
محمد حسین لطیفی کارگردان "پادری" با اشاره به آغاز مجدد فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی از ساخت فیلمنامه "مادر،مادر، مادر" سخن گفت.

محمد حسین لطیفی کارگردان سریال "پادری" در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا خبر از شروع مجدد فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی در اواخر هفته جاری داد و اظهار داشت:  گروه سازنده این اثر نمایشی تقریبا قبل از ایام عید نوروز، تمام ساعت روزانه خودشان را در پشت صحنه این سریال سپری می کردند، بعد از اتفاق های به وجود آمده در خصوص پخش این اثر نمایشی، ادامه فیلمبرداری را بعد از حدود 20 روز استراحت آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود 13 الی 14 جلسه فیلمبرداری تا پایان ساخت این سریال باقی مانده است، اظهار داشت: اصلا در جریان زمان پخش "پادری" در صداوسیما نیستم، وظیفه بنده فیلمسازی برای تلویزیون است ولی امیدوارم که زحمات دوستان و همکارانم در پشت صحنه "پادری" در زمان روی آنتن رفتن این سریال مورد پسند مردم قرار بگیرد.

کارگردان سریال "وفا" در خصوص عدم استقبال مخاطبان از سریال‌های نوروزی،تصریح کرد: دراین رابطه صحبتی ندارم چرا که سازندگان این آثار همگی از دوستان من به شمار می روند، باید پای صحبت آنها نشست و با مشکلاتی که در مسیر تولید برای آنها رخ داده، آشنا شد و بعد قضاوت کرد.

لطیفی در پاسخ به این سوال که آیا "پادری" در صورت پخش در ایام نوروز می‌توانست رضایت مخاطبان را بدست بیاورد، بیان کرد: زمانی باید در این رابطه صحبت کنیم که پخش آن از آنتن صداوسیما تمام شده باشد ولی در مجموع خیلی از دوستان به موفقیت "پادری" معتقد هستند.

این کارگردان در رابطه با اینکه با توجه به عدم پخش "پادری" مجددا با صداوسیماهمکاری خواهد کرد، یادآور شد: بله، جلوگیری از پخش"پادری"موجب قطع همکاری بنده با تلویزیون نمی شود،‌ شاید مشکلاتی سر راه پخش این سریال بوده ولی در زمان عزت الله ضرغامی اعلام کردم که "هنرمندان هیچوقت از صحنه خارج نخواهند شد"، همواره مدیران درحال رفت و آمد هستند ولی هنرمند در صنف شغلی خود خواهد ماند.

وی درخصوص آخرین وضعیت‌ ساخت فیلمنامه"مادر،مادر،مادر"،‌گفت: پس از پایان فیلمبرداری"پادری" پیش تولید این سناریو سینمایی را درپیش خواهم گرفت، تصور میکنم که حدود یک ماه دیگر فیلمبرداری این اثر سناریو را آغاز کنیم.

"مادر، مادر، مادر" قصه‌ای سه اپیزودی در خصوص حضور مادران در میدان جنگ است و لوکیشن‌های آن در خرمشهر و آبادان در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز