مسئول انجمن هنرهای نمایشی نیشابور منصوب شد

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۶:۳۱
کد خبر: ۳۸۸۴۳۷
مسئول انجمن هنرهای نمایشی نیشابور منصوب شد
طی حکمی از سوی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نیشابور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از نیشابور، غلامرضا سلامتی مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان این شهرستان اظهار کرد : از آنجا که فعال نمودن انجمن های فرهنگی و هنری و حمایت و نظارت بر عملکرد آن ها از وظایف ذاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود، طی حکمی از سوی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، مسئول جدید  انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نیشابور منصوب شد.

وی گفت: محسن مسعودی فر، هنرمندنام آشنای تاتر نیشابور  که سرپرستی گروه نمایشی  جوان فردا  را عهده دار بود به سمت مسئول جدید  انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نیشابور منصوب شد.

سلامتی  خاطر نشان کرد: بر خود لازم میدانم از زحمات بی دریغ عباس روشن ضمیر هنرمند تاتر نیشابور در مقام مسوول سابق این انجمن  تقدیر و تشکر نمایم.

وی یادآورشد:در حکم سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آمده است امیداست بالحاظ کردن همه ی سلیقه ها و به کارگیری همه ی توان ها واستعدادها ی  هنرمندان نیشابور بتوانید مصدر خدمات شایانی به هنرمندان تاتر نیشابور باشید.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: انجمن هنرهای نمایشی نیشابور با مسوولیت جدید فعالیت خویش را آغاز نموده است که امیداواریم با استفاده از ظر فیت ها و استعدادهای موجود و ایجاد همدلی بیشتر میان هنرمندان بتواند در تولید آثار فاخر در عرصه های هنرهای نمایشی و ارایه به هنر دوستان و شهروندان فرهیخته نیشابوری اقدام نماید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز