از ۲۵ تا ۲۸ فروردین:

برگزاری کارگاه طراحی «پوستر خلیج‌فارس» در فرهنگسرای فردوس

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۰:۵۹
کد خبر: ۳۹۱۳۱۲
برگزاری کارگاه طراحی «پوستر خلیج‌فارس» در فرهنگسرای فردوس
کارگاه طراحی پوستر خلیج‌فارس ۲۵ تا ۲۸ فروردین‌ماه با حضور محمد اردلانی، عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، کارگاه آموزشی پوستر خلیج‌فارس بخشی از ششمین جشنواره‌ بین‌المللی پوستر خلیج‌فارس است که در سال جاری به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و پایگاه اینترنتی «خلیج‌فارس ما» در حال برگزاری است.

 هنرمندان برای حضور در این کارگاه آموزشی باید ۵ نمونه از پوسترهای خود - با هر موضوعی به منظور احراز توانایی گرافیست – در قطع ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی و اطلاعات تماس، تا  ۲۳ فروردین ماه به نشانی الکترونیک  Posters.Workshop@gmail.com ارسال کنند.

با توجه به فضای کارگاه، حداکثر ۲۰ نفر برای حضور دعوت می‌شوند که آثار برتر طراحی شده ضمن حضور در نمایشگاه این جشنواره بین‌المللی، برای نیازهای بصری برگزارکننده در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، لباس، تمبر و … استفاده خواهد شد؛ همچنین همراه داشتن لپ‌تاپ برای متقاضیان الزامی است.

کارگاه طراحی پوستر خلیج‌فارس با حضور محمد اردلانی در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ فروردین‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

محمد اردلانی عضو رسمی انجمن صنفی و عضو افتخاری شبکه طراحان گرافیک ایران است که در کارنامه‌ی وی برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران، برگزیده نخست در ششمین جشنواره بین‌المللی تایپوگرافی اسماءالحسنی، نامزد دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی، برپایی کارگاه‌های مختلف در کشور، دارای اثر در مجموعه‌هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه هنرهای معاصر اصفهان، موزه هنر امام علی و تقدیر شده در ده‌ها جشنواره و مسابقه در کشورهای ایران، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، کره جنوبی، اتریش، ژاپن، مکزیک، هلند، فنلاند و … به چشم می‌خورد.

فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی پوستر خلیج‌فارس اسفندماه ۹۴ منتشر شد و هنرمندان برای دریافت جوایز ۹۰ میلیون ریالی این جشنواره تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۵ مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز