گزارش یک بازدید:

قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از خانه‌ی هنرمندان ایران بازدید کرد

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۷:۵۴
کد خبر: ۳۹۱۵۴۵
قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از خانه‌ی هنرمندان ایران بازدید کرد
قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از خانه‌ی هنرمندان ایران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر «محمدعلی نائینی» مشاور شهردار تهران و قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سه‌شنبه 24 فروردین از خانه‌ی هنرمندان ایران بازدید و با «مجید رجبی معمار» مدیرعامل این خانه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

محمدعلی نائینی همراه با مجید رجبی معمار از بخش‌های مختلف خانه‌ی هنرمندان ایران از جمله نگارخانه‌ها، سالن‌ها، تماشاخانه استاد انتظامی و رستوران‌های این مجموعه فرهنگی و هنری بازدید کرد.

در ادامه این بازدید، «مجید رجبی معمار» مدیرعامل خانه‌ی هنرمندان ایران و مشاور فرهنگی و هنری شهردار تهران، ضمن معرفی فعالیت‌های خانه هنرمندان ایران در عرصه‌های مختلف هنری از جمله نحوه ساختار اداری و اساسنامه این خانه، برای همکاری با شهرداری تهران در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهر تهران اعلام آمادگی کرد.  

مجید رجبی معمار افزود: ظرفیت خانه‌ی هنرمندان ایران به دلیل وجود انجمن‌های مختلف هنری، ظرفیت بسیار بالایی است که این ظرفیت می‌تواند در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری مورد استفاده واقع شود. 

دکتر «محمدعلی نائینی» قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز با اشاره به فعالیت‌های گسترده شهرداری تهران در زمینه برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در تمامی مناطق تهران، خانه‌ی هنرمندان ایران را مجموعه‌ای تاثیرگذار در حوزه فرهنگ و هنر دانست که می‌تواند به شهرداری تهران در برگزاری بهتر برنامه‌های فرهنگی و هنری کمک کند.

وی با اشاره به افزایش نیازها و مطالبات فرهنگی و هنری در سطح شهر تهران، خواستار یک تعامل منسجم و عملیاتی‌تر با خانه‌ی هنرمندان ایران در جهت هرچه بهتر پاسخ دادن به نیازها و مطالبات فرهنگی و هنری شد.

در این دیدار معاونین و مدیران ارشد خانه‌ی هنرمندان ایران در خصوص زمینه‌های همکاری و توسعه فرهنگی در شهر تهران و مشارکت در برگزاری جشنواره‌های بزرگ هنری شهرداری تهران اعلام آمادگی کرده و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز