سعید خندق:

«ماهی سیاه کوچولو» در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۹۷۳۶۱
«ماهی سیاه کوچولو» در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود
فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی از امروز ۷ اردیبهشت ماه در شبکه نمایش خانگی سوره توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید خندق آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» در سطح کشور گفت: «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی و به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از صبح سه شنبه ۷ اردیبهشت ‌ماه توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

وی افزود: فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» قصه تکراری نیست. استفاده از سوژه های اجتماعی انقلابی از نکات خوب فیلم است. در حقیقت چیزهایی را خواستند به تصویر بکشند که دیگران به آن توجه نداشته اند و بودن اینگونه فیلم ها در سبد کالای خرید مردم در شبکه نمایش خانگی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

دی وی دی فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» شامل پشت صحنه و گالری عکس‌های فیلم در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اگر ناگهان پرنده‌ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته‌هاست اما اگر پرنده‌ای پرید شاید پی دانه‌ای می‌رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می‌کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته‌ها یورش می‌برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس‌العمل‌شان را یکپارچه کرده‌اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می‌دانند. آنها آگاهی بر نشانه‌ها را طی آموختن «آئین دلاوری» زیست کرده و می‌دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

در این فیلم مصطفی زمانی، مریلا زارعی و همایون ارشادی ایفای نقش دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز