هادی محمدیان:

«شاهزاده روم» حکایت یک عشق پاک است

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۲:۳۳
کد خبر: ۳۹۸۱۸۲
«شاهزاده روم» حکایت یک عشق پاک است
آشنا شدن با یک عشق پاک برای کودکان و نوجوانان و به‌خصوص دختران نوجوان بسیار لازم است.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی محمدیان، جوانی که با انیمیشن «شاهزاده روم» توانست نگاه تازه ای در عرصه انیمیشن با محتوای مذهبی ایجاد کند و با استقبال عمومی در اکران مواجه شد، اظهار کرد: این کار با همراهی مشاوران تاریخی و همفکری صاحب نظران انجام شد و توانست به موفقیت برسد.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این بود داستان را طوری طرح کنیم که هم برای مخاطب کودک و نوجوان و هم برای مخاطب بزرگسال جذاب باشد، افزود: داستان زندگی بانو ملیکا قصه ای تقریبا ناشنیده است و کمتر به آن پرداخته شده؛ اما این به این معنا نبود که در مورد این شخصیت منابع تاریخی مستند وجود نداشته باشد. در مورد ایشان هم در کتب اسلامی منابع مختلفی موجود است و هم در کتب و نوشته‌های مسیحی اشارات بسیاری وجود دارد. قصه اصلی این قابلیت را داشت که از بطن آن داستانی پر کشش برای هر رده سنی روایت شود. فیلم از عشقی پاک سخن می گوید و اتفاقا آشنا شدن با این عشق برای کودکان و نوجوانان و به‌خصوص دختران نوجوان بسیار لازم است.

این کارگردان جوان درباره روند تولید این انیمیشن توضیح داد: زمان تولید این فیلم از شروع نگارش فیلم‌نامه تا اتمام تولید، حدودا پانزده ماه بود که در مقایسه با تولیدات خارجی زمانی بسیار اندک و پایین‌تر از حد استاندارد است. در این پانزده ماه گروهی 105 نفره برای تولید فیلم تلاش کردند.

محمدیان با اشاره به موفقیت این فیلم در جشنواره ها و اکران عمومی، گفت: این موضوع نشان دهنده این است که به دست آوردن رگ خواب تماشاگر ایرانی با ساخت یک اثر خوب میسر است؛ فقط کافی است به شعور مخاطب احترام بگذاریم و اثری مطابق با استانداردها بسازیم. امیدوارم این استقبال مردمی ادامه دار باشد و بتواند مسیر انیمیشن سازی در ایران را هموار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز