اعلام اجراهای نمایشی تئاتر باران در نیمه دوم اردیبهشت

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۴:۳۲
کد خبر: ۳۹۸۸۳۰
اعلام اجراهای نمایشی تئاتر باران در نیمه دوم اردیبهشت
برنامه های نمایشی تئاتر باران در نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، برنامه اجراهای صحنه ای تئاتر باران در نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام شد که بر این اساس سه نمایش «هفت خوان هملت»، «هویت پروانه های مرده» و «افسانه ببر» در این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «هفت خوان هملت» به کارگردانی محمدجواد سجادی از دوازدهم اردیبهشت ماه در این مجموعه روی صحنه می رود. این نمایش پیش از این در جشنواره تئاتر فجر استانی اجرا شده است. عرفان آیتی، ابوالفضل صفوی، مصطفی قیصری ها بازیگران این نمایش هستند که هر روز ساعت ۱۷ روی صحنه می رود.

نمایش «هویت پروانه های مرده» نیز از دوشنبه ۱۳ اردیبهشت هر روز ساعت ۱۹ در تئاتر باران روی صحنه می‌رود. این نمایش که پیش از این در سالن مولوی اجرا شده بود اثر برگزیده هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی به حساب می آید و نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردان، نمایشنامه و بازیگری زن در این دوره بوده است. امیر مسعود واعظ تهرانی، سها آردم، آیدا توتونچی، مهران میران بازیگران «هویت پروانه های مرده» هستند.

تئاتر باران از ۱۵ اردیبهشت ماه نیز میزبان نمایش «افسانه ببر» به کارگردانی هادی عامل هاشمی خواهد بود که با بازی هدایت هاشمی هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌رود.

نمایش «افسانه ببر» نوشته داریو فو و ترجمه صدرالدین زاهد به طراحی و کارگردانی هادی عامل با بازی هدایت هاشمی داستان دوستی یک سرباز با یک ببر را در کوه های هیمالیا روایت می‌کند که در زمان انقلاب بزرگ چین اتفاق افتاده است و ...

هادی عامل هاشمی پنج سال پیش نمایش «افسانه ببر» را با بازی هدایت هاشمی به عنوان تئاتری محیطی اجرا کرده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز