اختصاصی برنا:

زنگ آغازین "اینجا همان جاست" توسط جمشید مشایخی به صدا در آمد

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۳:۴۴
کد خبر: ۴۰۰۶۵۷
زنگ آغازین اینجا همان جاست  توسط جمشید مشایخی  به صدا در آمد
شب گذشته نمایش تئاتر "اینجا همان جاست" با حضور جمشیدمشایخی پیشکسوت تلویزیون و سینما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر خبرگزاری برنا، جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تلویزیون، سینما و تئاتر شب گذشته  با حضور در سالن خانه هنر کلاسیک نمایش تئاتر "اینجا همان جاست" را به نویسندگی تئاتر و کارگردانی رضا مرادی نژاد و تهیه کنندگی حامد محسن و محمد فراهانی نمایش خود را آغاز کرد.

جمشید مشایخی سپس به رسم یادگار پوستر "اینجا همان جاست" را امضا کرد و برای حاضران در سالن خانه هنر کلاسیک 2 خاطره از صحنه و تئاتر نقل کرد و  اعلام کرد: باعث خوشحالی من است که زنگ آغازین این نمایش را به صدا در آوردم برای تک تک اعضای این نمایش آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنم.

سپس رضا مرادی نژاد کارگردان این نمایش با ابراز خوشحالی از اینکه آغاز نمایش این نمایش با روز بازیگر و معلم مصادف شده است، اعلام کرد: جمشید مشایخی یکی از مفاخر بازیگری در کشورمان به حساب می آید  و حضور ایشان را در اولین اجرا "اینجا همان جاست" غنیمت می شماریم.

وی در ادامه صحبت های  خود، عنوان کرد: از تمام بازیگران و گروه پشت صحنه این نمایش هم که با سعه صدر و تمرین های زیاد "اینجا همان جاست" را آماده به روی صحنه رفتن کردند،  سپاس گذار هستم.

گفتنی‌ست که نمایش "اینجا همان جاست " به کارگردانی رضا مرادی از  15 اردیبهشت تا  13 خرداد هرشب ساعت 20 در خانه هنر کلاسیک واقع در خیابان بهشتی، اول  خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه ایزد، پلاک ۲ (جنب مترو میرزای شیرازی در خط ۳، کوچه ایزد) به روی صحنه خواهد رفت.

عوامل نمایش "اینجا همان جاست" عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رضا مرادی نژاد، تهیه کننده: حامد محسن و محمد فراهانی، دستیار کارگردان : فهیمه پاک، طراح لباس : راضیه محمدی بازیگران :آرش بزرگ زاده، سالار دریامج، مهدی نصرتی، فرانک ترابی، علی باقری، میثاق جمشیدی، افشین قدیمی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز