قائم مقام نمایشگاه کتاب؛

بارندگی دیشب آسیب جدی به غرفه‌های ناشران وارد نکرده است

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۰۳۵۹۸
بارندگی دیشب آسیب جدی به غرفه‌های ناشران وارد نکرده است
قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به تدابیر ستاد بحران نمایشگاه قبل از آغاز بارندگی شب گذشته پایتخت، اعلام کرد: این بارش آسیب جدی به غرفه‌های ناشران وارد نکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به این سئوال که آیا بارندگی نسبتا شدید شب گذشته پایتخت آسیبی به غرفه‌های ناشران در نمایشگاه امسال وارد کرده است یا خیر؟ گفت: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده بود، مسئولان بخش‌های مختلف تا صبح در شهر آفتاب و در سالن‌ها حضور داشتند و به جز چند مورد جزئی، خسارت جدی از این ناحیه به غرفه‌های ناشران وارد نشد.

وی افزود: سالن‌های ناشران بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران که در فضاهای موقت نمایشگاهی برپا شده است، به طور کامل از این آسیب مصون ماندند و به جز چند غرفه در بخش‌های مختلف که ناشران آنها پیش‌بینی لازم را انجام نداده بودند و برخی از کتاب‌هایشان روی زمین مانده بود و به همین خاطر باران آنها را خیس کرده بود، گزارش دیگری از خسارت به غرفه‌های ناشران واصل نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از مهر، شهرام‌نیا ادامه داد: قبل از آغاز بارش، پالت‌های مخصوص برای جلوگیری از نفوذ آب به غرفه‌ها و خیس‌خوردگی کتاب‌ها و ملزومات ناشران مورد استفاده قرار گرفت و خوشبختانه از وارد شدن آسیب به غرفه‌های ناشران جلوگیری شد.

به گفته قائم مقام بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ستاد بحران نمایشگاه با رصد دائم تغییرات جوی که از طریق سازمان هواشناسی اعلام می‌شود، وضعیت را در شهر آفتاب تحت‌نظر می‌گیرد و تمامی مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از بروز خسارت به ناشران انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز