شامگاه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت؛

نوید محمدزاده همراه با مردم برای دیدن«خشم و هیاهو» می رود

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۰۶۱۲۸
نوید محمدزاده همراه با مردم برای دیدن«خشم و هیاهو» می رود
در اکران مردمی فیلم خشم و هیاهو نوید محمدزاده فردا ساعت 22 به پردیس ملت می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، اکران مردمی فیلم خشم و هیاهو شامگاه چهارشنبه 29 اردیبهشت ساعت 22 در پردیس ملت برگزار می شود و نوید محمد زاده ضمن دیدار با مردم در سئانس 22:30 همراه با مخاطبان به تماشای این فیلم می نشیند. 

این فیلم به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی است که از نوروز سال جاری اکران عمومی خود را در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز کرده است.

بازیگران فیلم خشم و هیاهو طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور و بهزاد عمرانی است که در خلاصه داستان آن آمده است: زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست!

دیگر عوامل این  فیلم عبارتند از: نویسنده: هومن سیدی/ مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر/ تدوین: هومن سیدی، مهدی سعدی/ موسیقی: کارن همایونفر/ مدیر تولید: کامران حجازی/ طراح گریم: بابک اسکندری/ طراح صحنه: محسن نصراللهی/ طراح لباس: رعنا امینی/ صدابردار: حسین بشاش/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: زینب نصراللهی/ عکاس: محمد بدرلو

علاقمندان می توانند جهت خرید بلیت در سانس ذکر شده به سایت پردیس سینمایی ملت به آدرس اینترنتی www.pardismellat.com  مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز