پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر؛

جشنواره تئاتر مقاومت نماد آزادی شهری است که روزی همه ایران بود

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۴:۵۳
کد خبر: ۴۰۶۷۶۷
جشنواره تئاتر مقاومت نماد آزادی شهری است که روزی همه ایران بود
خرمشهر - مدیرکل هنرهای نمایشی در پیام خود به نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت-فتح خرمشهر گفت: جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر نماد و یادآور روز بزرگ آزادی شهری است که آن روزها، همه ایران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی شفیعی در پیامی برای نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت - فتح خرمشهر آورده است: آرمان تئاتر، با مردم بودن و برای مردم بودن است. مردمان این سرزمین کهن، از دیرباز به بذل جان و جهان خویش، به میهن دوستی و حماسه آفرینی شهره بوده اند. کارنامه ای که برگ-برگ آن می تواند به قلم و قدم هنرمندان جاودانه شود.

در ادامه این پیام عنوان شده است: بر صحنه های تئاتر این جاودانگی بسیار به اجرا درآمده است و نوشداروی این هنر، مرهمی بر جراحات جسم و جان این مرز و بوم می تواند باشد.

شفیعی در ادامه این پیام بیان کرد: جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر، تجلی این آرمان است. نمادی که یادآور روز بزرگ آزادی شهری است که آن روزها، همه ایران بود. یادآور شادی معصومانه مردمانی که حسرت تماشای دوباره خانه و شهر خویش را داشتند. یادآور خون هایی است که خاک وطن شدند.

وی در این پیام آورده است: جهان بدون جنگ رویا است اما امیدوارم به غنمیت کیمیای تئاتر، درخت دوستی، سایه بخش مردمان این روزگار باشد. صلح، پرچم برافراشته این جشنواره است که در ارتفاع نام پر ارج و قدر خوزستان در اهتزاز است.

در پیام مدیر کل هنرهای نمایشی آمده است: متبرک باد خاطره غرورآفرین سوم خرداد، روزی که رودخانه غیرت مردمان ایران زمین به دریای پیروزی سر سپرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز