اعلام زمان نهایی ارسال اثر به یک بخش جشنواره فیلم مقاومت

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۳:۱۴
کد خبر: ۴۰۸۶۷۴
اعلام زمان نهایی ارسال اثر به یک بخش جشنواره فیلم مقاومت
هنرمندان عرصه اقلام تبلیغاتی برای شرکت و رقابت در بخش مسابقه عکس و پوستر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، ۲ ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به برگزاری مسابقه عکس و پوستر سینمایی اقدام کرده است و هیات انتخاب و داوری این رویداد متشکل از سینماگران و کارشناسان فنی هنری، آثاری را که تا ۳۱ تیرماه با رعایت استاندارها و اولویت‌های موضوعی جشنواره به دبیرخانه ارسال شده، مورد قضاوت قرار خواهند داد.

در بخش اقلام تبلیغی، هیات داوران در بخش عکس تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی و در بخش پوستر تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به اثر برگزیده این دو بخش اهدا خواهند کرد.

مقررات عمومی بخش مسابقه عکس و پوستر جشنواره فیلم مقاومت به این شرح است: در بخش عکس تعداد آثار دریافتی برای هر فیلم سینمایی حداکثر ۶ قطعه عکس شامل (۴ عدد عکس صحنه و ۲ عکس پشت صحنه است).

آثار ارسالی می‌تواند به صورت دیجیتال، آنالوگ، سیاه و سفید یا رنگی باشد.

استفاده از نرم افزارهای روتوش عکس تا جایی که به اصالت عکس خدشه وارد نکند مجاز است.

علاقمندان می توانند اطلاعات کامل مقررات عمومی را از سایت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت دریافت کنند.

متقاضیان برای شرکت می‌توانند آثارشان را به نشانی دبیرخانه: تهران، خیابان سمیه، خیابان خاقانی، کوچه طبرسی، پلاک ۶ واحد ۲ تحویل دهند.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس امسال همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز