«دیدار از کارگاه قلم» در شبکه مستند

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۶:۵۳
کد خبر: ۴۱۰۰۹۲
«دیدار از کارگاه قلم» در شبکه مستند
«دیدار از کارگاه قلم» از مجموعه تحسین شده «کارگاه های صنایع دستی» تولید دهه 50، در قالب برنامه «تماشا» از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجموعه مستند تلویزیونی «کارگاه های صنایع دستی» به صورت 16 میلیمتری رنگی در 14 قسمت از زمستان 1356 تا زمستان 1358 به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید سهیلی تولید شد.

این کارگاه های وزارت فرهنگ و هنر شامل معرق سازی، خاتم سازی، منبت کاری، قلمزنی و نقره سازی، سفال و سرامیک سازی، زری بافی و مخمل بافی، گلیم و گلیم دیواری، نقاشی روی چرم، مینیاتورسازی، صنایع دستی و صحافی سنتی است و شبکه مستند در مجموعه «تماشا» قسمت مربوط به «دیدار از کارگاه قلم» را روی آنتن می فرستد.
 
مجموعه نوستالژیک سهیلی، مراحل تولید آثار صنایع دستی و تاریخچه ساخت آن ها را به همراه نمونه های مهم به تصویر در می آورد و چهره و هنر استادکاران بزرگی که اکثر آن ها امروزه در میان ما نیستند، در این مجموعه که تاکنون جوایز زیادی را به دست آورده، ثبت شده است.
 
«دیدار از کارگاه قلم» از مجموعه «تماشا» یکشنبه نهم خرداد ساعت 21 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و دوشنبه دهم خرداد ساعت 9 صبح بازپخش می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز