امیر محمد صمصامی فن بیان را مجازی آموزش می دهد

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۴:۳۶
کد خبر: ۴۱۶۷۵۵
امیر محمد صمصامی فن بیان را مجازی آموزش می دهد
امیر محمد صمصامی یکی از پیشکسوتان هنر دوبله ایران به تازگی فیلمبرداری دوره های ویدئویی "فن بیان" را به پایان رسانده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر محمد صمصامی یکی از پیشکسوتان هنر دوبله ایران که او را با صدایش بر روی نقش هایی چون رون ویزلی (هری پاتر)،گاس پایک (قصه های جزیره)، مدیر اُته (افسانه جومونگ) و ... می شناسیم، به تازگی فیلمبرداری دوره های ویدئویی  "فن بیان" را به پایان رسانده است.این دوره مجازی در شبکه آموزشی لرنیکس تولید و بر روی سایت این شبکه قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است آموزش مجازی فن بیان برای اولین بار در کشور توسط این استاد انجام می پذیرد.

به گفته سرور منتظری (مدیر دپارتمان موسیقی و صدا) همزمان با فیلمبرداری،تدوین این دوره نیز آغاز شده و تا کنون بیش از 80% ویدئوها آماده شده اند.پیش بینی می شود زمان کل این دوره 6 ساعت شود که با پایان مرجله تدوین تا پایان خرداد ماه بر روی سایت لرنیکس برای علاقمندان قابل دسترسی باشد.همچنین این دوره در راستای آموزش بهتر در استودیو صدا همراه با دو هنرجو ضبط شده است.

شبکه آموزشی لرنیکس به آدرس www.learnix.ir به با هدف آموزش همگانی در سراسر کشور برای اولین بار سیستم آموزشی موک را در ایران مورد استفاده قرار داده است.این شبکه دپارتمان های آموزشی گوناگونی از جمله حقوق،معماری،مدیریت،عکاسی،سینما،آی تی و ... دارد.

نظر شما
نظرات
سجاد مبارکی
|
-
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
0
کارگاه حضوری هم برگزار میشه ؟
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز