قطعه «نگو نگفتی» با صدای مهدی یراحی

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۸:۴۲
کد خبر: ۴۱۷۷۴۲
قطعه «نگو نگفتی» با صدای مهدی یراحی
مهدی یراحی خواننده پاپ و از گزینه های نهایی خوانندگی تیتراژ «ماه عسل» سال ۹۵ بعد از گذشت ۱۰ روز از پخش این برنامه، تیتراژ نهایی این مجموعه را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری‌برنا، مهدی یراحی که چندی پیش همراه با محسن یگانه به عنوان خوانندگان تیتراژ ابتدایی و انتهایی ویژه برنامه «ماه عسل» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی معرفی شده بودند، چند روز بعد از آغاز این برنامه و پخش نشدن این قطعه، «نگو نگفتی» را در فضای مجازی منتشر کرد.

در این قطعه موسیقایی روزبه بمانی ترانه سرا، احسان نی زن آهنگساز، مهدی یراحی خواننده و سعید زمانی تنظیم کننده به عنوان عوامل اجرایی قطعه حضور دارند.

«نگو نگفتی» قرار بود از روز اول ماه مبارک رمضان در تیتراژ برنامه «ماه عسل» پخش شود اما این اتفاق در قسمت اول برنامه و شب‌های آینده رخ نداد و همین مسأله سوالاتی را برای مخاطبان ایجاد کرد تا اینکه در برخی از رسانه ها اعلام شد مهدی یراحی موفق به کسب مجوز این قطعه  از صدا و سیما نشده بود. البته این خواننده روی صفحه شخصی خود اعلام کرد که قرار است اثر جدیدش را منتشر کند و هیچ اسمی از «ماه عسل» و توضیحی درباره اتفاقات دیگر به میان نیاورد.

قطعه های «هوای تو»، «هرجای دنیایی دلم اونجاست»، «سازش»، «بغض تو» آثاری بودند که مهدی یراحی طی سال های گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان و پخش برنامه «ماه عسل» خوانده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز