فیلمسازی کارگردان “در چشم باد” درباره هیولای ویرانگر ایدز

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۰:۴۰
کد خبر: ۴۱۷۷۶۴
فیلمسازی کارگردان “در چشم باد” درباره هیولای ویرانگر ایدز
مسعود جعفرى جوزانى نویسنده و کارگردان سرشناس سینما، در مراسم افطار حامیان مادران و کودکان مبتلا به ایدز گفت: چنانچه جلوی طوفان شرخیز و ویرانگر ایدز را با عزم ملى نگیریم؛ به‌زودى از خانه‌هایمان سربرمی‌آورد. پس تا هنوز فرصتى باقیست؛ هیولای ویرانگر ایدز را بکشید.

به گزارش خبرگزاری برنا، مسعود جعفرى جوزانى نویسنده و کارگردان سرشناس سینما، پس از شنیدن درد دل‌ها و سخنان مادرانی که هم خود و هم کودکانشان مبتلا به ویروس «اچ.آی.وی» هستند؛ در مراسم افطار حامیان مادران و کودکان مبتلا به ایدز گفت: شایع است که زندانیان در اثر تزریق با سرنگ‌هاى آلوده به ایدز مبتلا شده‌اند. پرسش اینجاست که چرا هیچ مقامى نمى‌پرسد مواد مخدر چگونه و بوسیله چه کسانى به زندان راه یافته است؟ چرا رؤساى زندان بازخواست نمى‌شوند؟ چرا از واقعیت‌هاى جانگداز و آمار ترسناک ایدز، مردم را مطلع نمی‌کنند؟ تا با عزم ملى به مبارزه با این پدیده شوم برخیزند.

او که با دیدن زنان و کودکان مبتلا به ایدز سخت آزررده به نظر مى‌رسید، گفت: بر سرزمین پاکان چه رفته است؟ چرا بى‌واسطه و سرراست حقیقت را نمى‌گویید؟ آیا مسئولین هنوز در نیافته‌اند که کتمان حقیقت ویرانگر است و پیامدى اسفبار در پى دارد؟

نویسنده و کارگردان سریال «در چشم باد» گفت: چنانچه جلوی این طوفان شرخیز و ویرانگر را با عزم ملى نگیریم به‌زودى از خانه‌هایمان سربرمی‌آورد. پس تا هنوز فرصتى باقیست؛ هیولای ویرانگر ایدز را بکشید.

مسعود جعفرى جوزانى در پایان اعلام کرد که؛ در این باره، فیلمى خواهد ساخت تا وظیفه ملى خود را انجام داده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز