مجموعه ۱۰ جلدی «قصه‌ها و تصویرها» کامل شد

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۸:۴۲
کد خبر: ۴۱۹۴۸۳
مجموعه ۱۰ جلدی «قصه‌ها و تصویرها» کامل شد
«قصه‌­­ها ‌و تصویرها» یک مجموعه ۱۰ جلدی است که پنج جلد نخست آن سال ۱۳۹۳ و پنج جلد دیگر آن به تازگی و از سوی نشر پیدایش منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجموعه­ «قصه‌­ها و تصویر­ها» یکی از تخصص­‌ترین مجموعه­‌های منتشر شده برای گروه سنی خردسال است. ذهن کودک تا پیش از شش سالگی توانایی دنبال کردن روایت‌های طولانی را ندارد. او روایت های کوتاه را با شروع و پایان ساده بیشتر می‌پسندد.

«قصه‌­ها و تصویرها» یک مجموعه­ ۱۰ جلدی است که پنج جلد اول آن در سال ۱۳۹۳ به چاپ رسید و پنج جلد نهایی آن به تازگی منتشر شده است.

در هر کتاب یک داستان ساده همراه با تصویر پیش می­‌رود. ایده­ اصلی این مجموعه بر پایه ­داستان‌­هایی است که روایت آن­ها با تصاویر در تعامل باشد. داستان­‌های به ظاهر ساده‌­ای که با شیوه‌  خلاق روایت خود در پی آن هستند تا تخیل ادبی و ذهن کنجکاو مخاطب را درگیر کنند.

 مجموعه­ «قصه‌ها و تصویرها» به همت جمعی از نویسندگان مطرح در حوزه ­ ادبیات کودک و نوجوان از جمله شکوه قاسم‌نیا، مجید راستی، افسانه شعبان‌نژاد، سوسن طاقدیس، محمدرضا شمس و با تصویرگری حدیثه قربان از سوی انتشارات پیدایش منتشر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز