علیرضا افخمی در گفتگو با برنا اعلام کرد:

معاون جدید صداوسیما دوباره تلویزیون را احیا خواهد کرد/ بزودی ساخت سریال" پرستاران" را کلید خواهم زد

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۲۴۲۱۹
معاون جدید صداوسیما دوباره تلویزیون را احیا خواهد کرد/ بزودی ساخت سریال پرستاران را کلید خواهم زد
علیرضا افخمی با اشاره به امید خود به احیا برنامه‌های نمایشی صداوسیما خبر از ساخت سریال جدید خود داد.

علیرضاافخمی در گفتگو با خبرنگار رادیو وتلویزیون خبرگزاری برنا در رابطه با روند تولید سریال "احضار "که به عنوان مجموعه تلویزیونی ماورایی برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده بود، اظهار داشت: قرار است این سریال برای شبکه نمایش خانگی تولید شود و تاکنون هم دو سه قسمت آن را به همراه دیگر نویسنده اثر پریسا افخمی به نگارش درآورده‌ام و منتظر گرفتن پروانه ساخت برای رسانه خانگی هستیم.

کارگردان سریال "او یک فرشته بود" در پاسخ به این سوال که سال گذشته هم آیا قصد ساخت این سریال را برای تلویزیون داشتید، عنوان کرد: این مطلب صحیح است در ابتدا قصد داشتم این مجموعه را که دارای مضمونی ماورایی است را برای تلویزیون بسازم اما با مخالفت دارابی معاون وقت سیما مواجه شدم، وی اصلا علاقه ای به ساخته شدن یک سریال ماورایی نداشت به عبارت دیگر اصلا حوصله و انرژی برای درگیر شدن با کسانی که علاقه ندارند تلویزیون به چنین مسائلی ورود کند را نداشتم در آن زما به طور کلی جلوی تولید این آثار با چنین مضمونی را می‌گرفتند که تولید آثارهای با این مضمون  کاملا به فراموشی سپرده شد. البته مردم هم جای خالی آثار ماورایی را کاملا احساس کردند.

کارگردان سریال "پنجمین خورشید" در ادامه افزود: با شناختی که از میرباقری معاون جدید صدا و سیما دارم امید دارم که این ژانر بتواند دوباره در تلویزیون احیا شود و دوباره مردم شاهد مجموعه‌هایی با این مضامین متفاوت باشند.

علیرضا افخمی در پایان از کلید سریالی به عنوان پرستاران که در حال نگارش آن است تا یک ماه دیگر خبر داد وی نویسندگی و کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز