«مشاعره» لیگ دانشجویی برگزار می‌کند/ ضبط برنامه در اصفهان

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۲۳:۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۲۷۶۹۰
«مشاعره» لیگ دانشجویی برگزار می‌کند/ ضبط برنامه در اصفهان
مجری «مشاعره» درباره سری جدید این برنامه شبکه آموزش اعلام کرد که قرار است در دانشگاه های صنعتی و فنی برنامه را با عنوان لیگ دانشجویی برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، اسماعیل آذر مجری برنامه «مشاعره» شبکه آموزش درباره رویکردی که قرار است با پایان برنامه رمضانی پیگیری شود، گفت: بعد از «مشاعره» رمضانی تولید ۳۰ برنامه مشاعره در حوزه دانشگاه های صنعتی با حمایت بنیاد نخبگان آغاز می شد.

وی ادامه داد: غرض از این مشاعره ها این است که فرهنگ، شعر، حکمت و معنویت ایرانی را به دانشگاه هایی ببریم که با مسایل سخت افزاری کار می کنند و آنها بتوانند با این مقوله فرهنگی بیشتر آشنا شوند. هدف ما در این سری از «مشاعره» دانشگاه هایی است که بیشتر رشته های فنی دارند، این کار قبلا در دانشگاه صنعتی شریف انجام شد و حالا قرار است به دانشگاه صنعتی اصفهان برویم. برنامه های «مشاعره» در دانشگاه های صنعتی اصفهان با عنوان «لیگ دانشجویی» برگزار می شود.

مجری برنامه «مشاعره» درباره ویژگی ها و تمایزهای این برنامه ها که در دانشگاه ها برگزار می شوند، اظهار کرد: این برنامه ها به لحاظ دکور متفاوت است و اتفاقات جدیدی در آن رخ می دهد که در ارتباط با سلایق دانشجویان فنی است. به طور مثال یکی از موضوعات این برنامه ها کارآفرینی در ادبیات است و یا درباره معرفت فرهنگی ایرانیان حرف می زنیم به گونه ای که بیشتر دانشجویان به آب و خاک خود توجه کنند.

آذر با اشاره به اینکه در هر دور از «مشاعره» ساختارها متفاوت خواهد بود، گفت: ما در هر سری از برنامه ساختار متفاوتی را در پیش می گیریم، به طور مثال در برنامه ماه مبارک رمضان ما روایتی نمایش گونه با حضور کودکانی که شعر می خوانند، داریم و یا مداحان ۱۵ و ۱۶ ساله که برایم قطعاتی را قرائت می کنند.

وی در پایان درباره زمان شروع به کار سری جدید «مشاعره» که با حضور دانشجویان همراه است، توضیح داد: ۱۰ روز دیگر تولید این سری از برنامه کلید می خورد و ۲۰ تا ۲۵ روز ضبط آن طول می کشد. این سری شامل ضبط در مجموعه ای از دانشگاه های اصفهان می شود و ما در این مدت در اصفهان خواهیم بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز