" آگوست : اوسیج کانتی ( August: Osage County) " درفرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۲۸۲۰۱
 آگوست : اوسیج کانتی ( August: Osage County)  درفرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود
فیلم « آگوست : اوسیج کانتی ( August: Osage County)» به کارگردانی جان ولز یکشنبه 20 تیر ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران اکران ، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، این فیلم داستان ماجرای خانواده ای در اوکلاهما را بیان می کند که در ظاهر خانواده سالم و به هم پیوسته و نمونه ای هستند ولی وقتی دوربین به آنها نزدیک می شود، درون آنها را سرشار از روابط ناموفق ،از هم گسیخته و غیر انسانی می یابد.

این فیلم موفق شد در سال 2013 در دو رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازیِ مریل استریپ و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازیِ جولیا رابرتز نامزد جایزه اسکار شود.

عوامل فیلم « آگوست : اوسیج کانتی ( August: Osage County)» عبارتند از :

کارگردان: جان ولز، نویسنده: تریسی لت بر پایه نمایش‌نامه‌ای با همین نام از همین نویسنده، تهیه‌ و تولید: جورج کلونی، جین دومانیان ، مدیر فیلمبرداری: آدریانو گلدمن، موسیقی: گوستاوو سانتائولایا.

 مریل استریپ، جولیا رابرتز، ایوان مک‌گرگور، کریس کوپر، ابیگیل برسلین، بندیکت کامبرباچ، جولیت لوئیس، میستی اوپهام، مارگو مارتیندال، جولیان نیکلسون، سام شپارد بازیگران اثر هستند.

انتونیا شرکا (منتقد) و سحر عصرآزاد (منتقد) مهمانان سیصد و نود و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقه‌مندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز