بهروز رضوی«مسموم کننده» را روایت می‌کند

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۸:۴۶
کد خبر: ۴۲۹۰۲۲
بهروز رضوی«مسموم کننده» را روایت می‌کند
بهروز رضوی این هفته داستان بلند «مسموم کننده» را از کتاب «کنسرتویی به یاد یک فرشته» از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران روایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا،  کتاب «کنسرتویی به یاد یک فرشته» اثری از اریک امانوئل اشمیت با ترجمه شراره شاکری است که در برگیرنده چهار داستان به نام‌های «مسموم‌کننده»، «بازگشت»، «کنسرتویی به نام یک فرشته» و «عشق در الیزه» است.

اریک امانوئل اشمیت یکی از مهمترین نویسندگان فرانسه و کل اروپا محسوب می‌شود. داستان‌های او به اغلب زبان‌های زنده جهان ترجمه شده و نمایشنامه های او در ۳۰ کشور به روی صحنه رفته اند. بهروز رضوی این هفته در برنامه کتاب شب داستان بلند مسموم کننده را روایت می کند.

مسموم کننده داستان زندگی زنی مرموز در روستایی است که سه شوهر سابقش را به قتل رسانده و در دادگاه تبرئه شده است، ولی در کلیسای روستا با کشیشی آشنا می شود که زندگی او را دگرگون می کند تا جایی که بنا بر توصیه کشیش تصمیم می گیرد که به قتل هایش اعتراف کند و...

ویژگی این چهار داستان و شاید بیشتر داستانهای اشمیت، وجود خیر و شر در نهاد آدمی است و اینکه انسانها می توانند از موجودی شرور به موجودی خوب تبدیل شوند. نوع نگاه اشمیت به زندگی،عشق، فلسفه زندگی، خوبی و بدی درهمه آثارش نمایان است.

 محمود احمدی و رضا قربانی تهیه کننده، بهروز رضوی گوینده، محسن حکیم معانی مشاور محتوایی و محمدرضا گودرزی تنظیم کننده رادیویی سایر عواملی هستند که با برنامه «کتاب شب» همکاری می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز