فرهنگسراهایی با آموزش فرهنگ رزق حلال، صبر، سلامت و انصاف

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۲:۲۳
کد خبر: ۴۳۲۲۷۶
فرهنگسراهایی با آموزش فرهنگ رزق حلال، صبر، سلامت و انصاف
سلسله نشست‌های موضوعی با رویکرد آموزش عمومی پیرامون رزق حلال، صبر، سلامت و انصاف با همکاری مسئولان آموزش مناطق ۲۲گانه شهر تهران و فرهنگسراهای خاص و تابعه از امروز ۲۶ تیرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و تا پایان آذرماه در پنج فرهنگسرا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، سلسله نشست‌های موضوعی با رویکرد آموزش عمومی از اواخر تیرماه و طی چهار جلسه در پنج فرهنگسرای سطح شهر تهران آغاز و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.  

به گفته رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این سلسله نشست‌های موضوعی با هدف هنجارسازی در مقوله‌های رزق حلال، صبر، سلامت و انصاف به عنوان رفتار مطلوب در میان شهروندان تهرانی در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.   

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نیشابوری با موضوع رزق حلال، عبدالرضا کردی با موضوع صبر، ملک احمدی با موضوع سلامت و حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور با موضوع انصاف در این نشست‌ها سخنرانی خواهند کرد.    

این سلسله نشست‌ها در پنج فرهنگسرا اجرا می‌شود. اولین جلسه از سلسله نشست‌های موضوعی با رویکرد آموزش عمومی با محور رزق حلال امروز شنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۱۵-۱۷ با سخنرانی حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نیشابوری برگزار می‌شود و در روزهای ۲۶ مردادماه با محوریت صبر، ۶ مهرماه با محوریت سلامت و ۲۵ آبان ماه با موضوع انصاف برگزار می‌شود. 

 فرهنگسرای فردوس نیز اولین جلسه نشست‌های موضوعی با رویکرد آموزش عمومی را از ۲۹ تیرماه با موضوع رزق حلال برگزار می‌کند و در ادامه در ۹شهریورماه با موضوع صبر، ۲۷ مهرماه با موضوع سلامت و در روز دوم آذرماه با موضوع انصاف برگزار می‌کند. از دیگر فرهنگسراهایی که محل برگزاری این سلسله نشست‌های آموزشی است، فرهنگسرای خاوران است که میزبان برگزاری این نشست آموزشی از مردادماه خواهد بود. این فرهنگسرا که روزهای سه شنبه را به برگزاری این سلسله نشست اختصاص داده است، جلسه اول را با موضوع رزق حلال در روز ۵ مرداد آغار می‌کند و جلسات بعدی در روزهای ۱۶ شهریورماه، ۴ آبان ماه و ۱۶ آذرماه با موضوعات: صبر، سلامت و انصاف ادامه می‌دهد.

دو فرهنگسرای دیگری که به اجرای این نشست موضوعی می‌پردازند، فرهنگسرای بهمن و فرهنگسرای اندیشه خواهند بود. فرهنگسرای بهمن نشست موضوعی رزق حلال را در روز ۱۲مردادماه و نشست‌های دیگر نیز در تاریخ‌های سه شنبه ۲۳ شهریورماه، سه شنبه ۱۱ آبان ماه، سه شنبه ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود. در فرهنگسرای اندیشه نیز اولین جلسه نشست آموزشی با موضوع رزق حلال در روز سه شنبه ۱۹ مردادماه برگزار می‌شود. در روزهای چهارشنبه ۳۱ شهریورماه، سه شنبه ۱۸آبان ماه و سه شنبه ۳۰ آذرماه با موضوعات صبر، سلامت و انصاف پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز