نمایش‌های رادیویی را در هفته پیش رو بشنوید

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۶:۳۲
کد خبر: ۴۳۸۰۷۶
نمایش‌های رادیویی را در هفته پیش رو بشنوید
تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از چهار شبکه رادیویی پخش خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شبکه رادیویی تهران با پخش نمایش «آشنای غریب» به استقبال هفته جدید خواهد رفت.

این نمایش نوشته علی عباسی درباره دختری است که فارغ التحصیل رشته پزشکی است و قصد دارد به روستا برود اما با مخالفت خانواده روبه رو می شود و...

«آشنای غریب» به کارگردانی فریدون محرابی، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی و با هنرمندی سلمان خطی، جواد پیشگر، نازنین مهیمنی، عبدالعلی کمالی، مهدی طهماسبی، ماندانا محسنی، قربان نجفی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این سریال رادیویی به صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی پور از روز شنبه ساعت ۱:۳۰ از رادیو تهران پخش می شود.

رادیو ایران هم ساعت ۲۲:۳۰ نمایش رادیویی «مهمنه بانو» را روی آنتن می برد. این سریال رادیویی بر اساس داستانی کهن توسط خسرو حکیم رابط نوشته شده و فرهاد امینی آن را به صورت نمایش رادیویی بازنویسی کرده است.

داستان این نمایش درباره «مهمنه بانو» زن متمولی است که در دیاری که بیماری و بی آبی در آن بیداد می کند برای نجات خواهرش شرطی را می پذیرد و در پی آن اتفاقاتی می افتد که در این سریال رادیویی خواهید شنید.

در «مهمنه بانو» هنرمندانی چون مهین نثری، اکبر ملایی، رویا فلاحی، احمد گنجی، صدیقه کیانفر و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری رضا طاهری و افکت محمدرضا قبادی فر از روز شنبه روی آنتن رادیو ایران می رود.

این هفته در رادیو سلامت نمایش رادیویی «آقای دکتر» به کارگردانی صدرالدین شجره پخش خواهد شد. این نمایش را مجید حیدری بر اساس زندگی پروفسور حمید رحمت نوشته است که با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن خواهد رفت. مهتاب امینی تهیه کننده این نمایش رادیویی است.

 شبکه ورزش نیز نمایش رادیویی «تعطیلات» را به کارگردانی جواد پیشگر روی آنتن می برد. «تعطیلات» را نعیما کرمی بر اساس موضوعات اجتماعی نگاشته که با هنرمندی بازیگران رادیو از روز شنبه ساعت ۱۳ در رادیو نمایش پخش خواهد شد.

شبکه های رادیویی جوان در ساعت ۲۳:۳۰ و فرهنگ ساعت ۱۳:۰۰ با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته جدید خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز