برگزاری کارگاه «سینما آلترناتیو» با هدایت «محمد شیروانى» در گالرى «آس»

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۰۸:۴۵:۱۱
کد خبر: ۴۴۱۴۱۹
برگزاری کارگاه «سینما آلترناتیو» با هدایت «محمد شیروانى» در گالرى «آس»
کارگاه «سینماى آلترناتیو» با هدایت «محمد شیروانى» دوره جدید خود را در هشت نوبت پنج ساعته تحت عنوان «سینماى ضد عادت» با مشارکت گالرى «آس» تهران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، تمرین‌هاى این دوره شامل؛ ایده‌پردازى و فیلمنامه، کار با دوربین و بازیگر در محیط کارگاه به شیوه عملى، بداهه پردازى، دکوپاژ و تدوین، یافتن نگاه و بینش شخصى، آشنازدایی از فرم و محتوا، تقویت خلاقیت فردى، طراحى و نقش صدا و ... خواهد بود.

همچنین در این دوره، مباحث تئورى و نظرى پیرامون سینماى تجربى و متفاوت ایران و جهان با همراهى اساتید مهمان، کامل کننده این کارگاه عملگرا خواهد بود.

آغاز دوره جدید کارگاه «سینماى آلترناتیو» از روز ٣٠ مرداد ماه سال ٩٥ خواهد بود و ثبت نام نیز، از طریق سایت تیوال به نشانی: http://www.tiwall.com/cinema/alternativecinema صورت می‌پذیرد.

گالری «آس» تهران با مدیریت دکتر «کامران هروی» و مدیر هنری «مونا زاهد»، در خیابان شریعتی، بالا‌تر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ واقع شده است و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر در مورد کارگاه «سینماى آلترناتیو» با هدایت «محمد شیروانى»؛ می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۶۷۸۵۹۲ تماس بگیرند.  

 

برای اطلاع بیشتر:

http://www.tiwall.com/cinema/alternativecinema

کانال رسمی گالری «آس» در تلگرام:

https://telegram.me/acegallerytehran

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز