نمایش «بهتر از زندگی» و «روی زیرزمین» در سالن سینماحقیقت

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۰:۲۰
کد خبر: ۴۴۱۵۳۶
نمایش «بهتر از زندگی» و «روی زیرزمین» در سالن سینماحقیقت
عصر فردا (یکشنبه 17 مرداد 95) دو فیلم مستند «بهتر از زندگی» و «روی زیرزمین» ساخته‌ی «ماهان خمامی‌پور» در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مستند «بهتر از زندگی» به مدت زمان 30 دقیقه، درباره‌ی یک جوان طراح بازی‌های کامپیوتری و آرزوهایش است که برای اولین بار روی پرده سالن سینماحقیقت می‌رود. «روی زیرزمین» هم در مدت زمان 40 دقیقه، زندگی جوانانی را روایت می‌کند که قصد دارند در فستیوال RedBull BC1 ایران شرکت کرده و به مسابقات جهانی راه یابند.

پس از نمایش این دو فیلم مستند، جلسه نقد و بررسی با حضور ماهان خمامی‌پور (کارگردان)، پوریا جهانشاد (منتقد میهمان) و ناصر صفاریان (کارشناس- مجری) برگزار خواهد شد.

گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای این دو فیلم‌‌ و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (17 مردادماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است. دوستداران سینمای مستند و تجربی جهت اطلاع از برنامه‌های هفتگی کانون فیلم «سینماحقیقت» می‌توانند به کانال تلگرام این برنامه بپیوندند:  telegram.me/cinemaverite

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز