مدیران صدا و سیما به عیادت نادر طالب‌زاده رفتند

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۵:۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۴۳۹۲۷
مدیران صدا و سیما به عیادت نادر طالب‌زاده رفتند
مدیران شبکه های یک و افق سیما به همراه مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما به عیادت نادر طالب زاده، مستندساز و فعال جبهه فرهنگی رفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا برازش مدیر شبکه یک سیما به همراه داود نعمتی انارکی مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما، داود رمضان نژاد مدیر شبکه افق و کامبیز اخوان قائم مقام شبکه یک، صبح امروز ۲۰ مرداد ماه با حضور در منزل نادر طالب زاده ضمن عیادت از وی از روند درمان این مستندساز مطلع شدند.

نادر طالب زاده که چندی به علت مشکلات تنفسی و نارسایی های قلبی بستری شده بود، روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

در این دیدار، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما با ابلاغ سلام علی‌عسکری رییس سازمان صدا و سیما به نادر طالب زاده، برای وی آرزوی سلامتی کرد. علی رضا برازش مدیر شبکه یک سیما نیز طالب زاده را از جمله چهره های فعال و ارزشمند جبهه فرهنگی دانست و برای او آرزوی سلامتی کرد.

نادر طالب زاده مستندساز و فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی و مجری برنامه های گفتگو محور سیما با رویکرد موضوعات سیاسی و انقلابی است.

برنامه «راز» یکی از مهمترین و اثرگذارترین برنامه های چند سال اخیر وی در تلویزیون بوده است. این برنامه آرمان ها و ارزش های متعلق به جبهه انقلاب را با زبان فرهنگ هنر و رسانه و با نگاهی جهان شمول دنبال می کرد.

برنامه «عصر» از دیگر برنامه هایی است که وی اجرا و کارشناسی آن را در شبکه افق بر عهده دارد.

همچنین برگزاری چند دوره جشنواره فیلم مردمی عمار، هالیوودیسم و راه اندازی شبکه افق و... بخشی دیگر از کارنامه ارزشمند طالب زاده است که به پشتوانه حضور او جمع زیادی از نیروهای جوان به جبهه فرهنگی انقلابی اسلامی پیوستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز