آغاز پخش مستند مسابقه «ناهار فامیلی» از امروز

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۵:۵۳
کد خبر: ۴۴۴۱۸۲
آغاز پخش مستند مسابقه «ناهار فامیلی» از امروز
مستند مسابقه «ناهار فامیلی» از این پس پنجشنبه ها ساعت ۱۷.۳۰ از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مستند مسابقه «ناهار فامیلی» یک رقابت خانوادگی و یک فرصت خوب برای کسانی است که می خواهند هنر آشپزی را به سبک ایرانی بیاموزند. در هر برنامه، یک پدربزرگ و مادربزرگ حضور دارند و طی قرعه کشی از میان همه بچه ها و نوه هایشان، دو خانواده را برای مسابقه آشپزی انتخاب می کنند. بعد از آن رقابت شروع می شود و هر خانواده سعی می کند خوشمزه ترین غذای ایرانی را درست کند و به فینال راه یابد.

شرکت کنندگان «ناهار فامیلی» از شهرهای مختلف ایران هستند؛ چهار گروه که هر یک شامل ۴ شهر هستند رقابت خود را آغاز می کنند و در مرحله دوم از هر گروه یک خانواده به مرحله نهایی مسابقه راه پیدا خواهد کرد.

این فامیل ها هستند که با امتیاز دادن به هر خانواده، برنده را مشخص خواهند کرد همچنین دو مهمان خارجی هم در این مسابقه حضور دارند که دوست دارند مزه غذاهای ایرانی را بچشند.

۲۰  امتیاز از سوی این مهمان ها به خانواده های برتر تخصیص داده می شود تا سرانجام یکی از آنها به مرحله نهایی برسد البته آنها امتیاز منفی هم دارند و می توانند برنده ها را به بازنده تبدیل کنند.

سفره آرایی سنتی، تزیین غذاها، استفاده از مواد اولیه مناسب و رعایت بهداشت، از جمله معیارهای انتخاب برنده هستند.

نخستین قسمت این مستند مسابقه، پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه از شبکه افق پخش می شود.

تهیه کنندگی و کارگردانی «ناهار فامیلی» بر عهده بلال الفت است.

زمان پخش این برنامه ساعت های ۱۷.۳۰ و ۲۲.۳۰ روز پنجشنبه است و تکرار آن روز جمعه ساعت های ۸.۳۰ و ۱۵ از شبکه افق پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز