خبر خوش برای سپیدمویان هنر/ پاتوق هنرمندان پیشکسوت خریداری می‌شود

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۶:۵۳
کد خبر: ۴۵۰۰۷۴
خبر خوش برای سپیدمویان هنر/ پاتوق هنرمندان پیشکسوت خریداری می‌شود
سیدعباس عظیمی مدیرعامل و محمود عزیزی رییس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت با بردیا صدرنوری مشاور و رییس حوزه ریاست معاون رییس جمهور گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، روز گذشته ۲ شهریور سیدعباس عظیمی مدیرعامل و محمود عزیزی رییس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت مهمان بردیا صدرنوری مشاور و رییس حوزه ریاست معاون رییس جمهور بودند و پیرامون مسائل جاری و بودجه موسسه سخن گفتند.

سیدعباس عظیمی در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و پیگیری های مستمر صدرنوری به عنوان مشاور محمدباقر نوبخت و یک هنرمند در حوزه موسیقی گفت: خوشبختانه جابه جایی مکان موسسه به لطف خدا و با اعتماد به حمایت های محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و تیم مدیریتی ایشان به ویژه در حوزه معاونت توسعه امور علمی و فرهنگی و نیز مدیریت و کارشناسان فرهیخته امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه به نحو احسن انجام شد و هم اکنون در حال آماده سازی بخش دیگر و چند منظوره ساختمان با کاربری های پاتوق هنرمندان، گالری، برگزاری مراسم و همایش هایی با جمعیت محدود و... هستیم که امید می رود تا پایان شهریور پایان یابد.

از دیگر نکات مطرح شده در این نشست بحث درباره موضوع بودجه و خرید قطعی مکان موسسه هنرمندان پیشکسوت بود که صدرنوری در این زمینه گفت: درحال حاضر با توجه به موقعیت مناسب مکانی و ظرفیت و مشخصات فیزیکی ساختمان جدید تلاش برای تسریع در فراهم شدن منابع لازم برای خرید مطابق وعده ای که نوبخت به هنرمندان پیشکسوت داده بود در دستور کار این سازمان قرار دارد و ان شاا... به زودی اخبار خوب این موضوع در اختیار اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت قرار می گیرد.

در ادامه نیز صدرنوری بیان کرد: خوشبختانه نوبخت به عنوان شخصیتی فرهنگی در عرصه سیاسی کشور مطرح است و این به دلیل توجه قلبی و همیشگی ایشان به مبحث فرهنگ و هنر است.وی با وجود مشغله فراوان در هیات دولت با علاقه پیگیر وضعیت پیشکسوتان در همه عرصه ها به ویژه آخرین وضعیت موسسه هنرمندان پیشکسوت و اعضای آن است.

صدرنوری ضمن تشکر از حضور محمود عزیزی در این نشست عملکرد موسسه را از بدو تاسیس تا کنون خوب و رو به رشد توصیف کرد و در ادامه یادآور شد: سالمندان سرمایه های اجتماعی و  برکت جامعه هستند و هنرمندان پیشکسوت گل های سر سبد آن، امیدوارم که شاهد رشد و پیشرفت روزافزون فعالیت های این موسسه در آینده باشیم.

محمود عزیزی نیز در این دیدار در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از همه زحماتی که از سوی نوبخت و تیم مدیریتی و اداری سازمان برنامه و بودجه برای حمایت از هنرمندان پیشکسوت کشیده شده، تصریح کرد: با راه اندازی ساختمان جدید شاهد اتفاقات تازه ای در حوزه هنرمندان پیشکسوت خواهیم بود و با پیگیری سایر طرح ها سال جاری سالی با خبرهای خوش برای سپید مویان هنر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز