رییس انجمن روابط عمومی ایران در مراسم انجمن منتقدان تئاتر؛

باید قدر هنرمندان را دانست و جامعه‌ای که قدر هنر و هنرمندان را نداند رو به فناست

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۶:۳۱
کد خبر: ۴۵۱۲۹۷
باید قدر هنرمندان را دانست و جامعه‌ای که قدر هنر و هنرمندان را نداند رو به فناست
«غلام‌رضا کاظمی دینان» رییس انجمن روابط عمومی ایران در مراسم سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران گفت: واقعاً باید قدر هنرمندان را دانست و جامعه‌ای که قدر هنر و هنرمندان را نداند آن جامعه رو به فناست؛ اگر قرار است که کشور ما توسعه پیدا کند و حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشد؛ باید به هنر و هنرمند احترام بگذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر «غلام‌رضا کاظمی دینان» رییس انجمن روابط عمومی ایران، در مراسم بزرگداشت خود در پانزدهمین مراسم سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران گفت: امیدوارم که ما انسانها بتوانیم ارتباط صمیمی و مؤثر با همدیگر برقرار کنیم و یک زندگی بسیار زیبایی را برای خودمان تنظیم کنیم. من همیشه فکر می‌کردم که اگر یک روزی قرار است برای من نکوداشتی گرفته شود در یکی از این همایش‌های روابط عمومی‌ این کار صورت می گیرد؛ ولی امروز به خودم می‌بالم در جمعی از من تقدیر شده است که همه هنرمند هستند.      

وی همچنین گفت: هنرمندی که فرهنگ‌ساز و ارتباط‌دهنده فرهنگ جامعه است؛ هنرمندی که می‌تواند با آگاهی درست، یک جامعه را دانا کند و جامعه‌ای توانا بشود و با این سه کلمه «آگاهی»، «دانایی» و «توانایی» بتواند جامعه‌ای زنده، زیبا و توسعه‌یافته ایجاد بکند.

رییس انجمن روابط عمومی ایران در ادامه افزود: واقعاً باید قدر هنرمندان را دانست و جامعه‌ای که قدر هنر و هنرمندان را نداند آن جامعه رو به فناست؛ امیدوارم که جامعه ما این را درک بکند. اگر قرار است که کشور ما توسعه پیدا کند و حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشد؛ باید به هنر و هنرمند احترام بگذارد.    

دکتر «غلام‌رضا کاظمی دینان» در پایان تأکید کرد: در اینجا جا دارد که از همسرم تشکر کنم که اگر ایشان نبودند این راه را نمی‌توانستم بدین گونه طی بکنم، من عاشق روابط عمومی بودم و ایشان در امور منزل و تربیت بچه‌ها نقش بسیار مؤثری را ایفا کردند.

در این مراسم همچنین با توجه با جایگاه استادی، روابط عمومی عالی، مدیریت عاقل و عضویت در هیات مدیره، با هدای لوح تقدیر، تابلوی یادبود نفیس و تابلوی نقاشی از طرف دکتر منصور ساعی عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران، امیرعباس تقی‌پور مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر امیر روشن رییس دبیرخانه مسوولیت اجتماعی کشور، شرکت روابط عمومی و و تبلیغات هفت اقلیم و انتشارات سیمای شهر، محمدرضا پارسیان رییس انجمن رابط عمومی دانشکده خبر، از جایگاه و مقام عالی دکتر «غلام‌رضا کاظمی دینان» رییس انجمن روابط عمومی ایران در حوزه روابط عمومی کشور تقدیر شد.

پانزدهیمن مراسم سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران با حضور تعدادی از هنرمندان و ادبیان کشور از جمله؛ محمود دولت آبادی، دکتر علی رفیعی، لوریس چکنواریان، جعفر والی، پوری بنایی، اکبر عالمی، رضا بابک، فریبرز گلبن، دکتر صادق زیباکلام، سید وحید عقیلی، مجید رضاییان، حسین پاکدل، حمید جبلی، سید فرید قاسمی، مهدی سلطانی، ایرج راد، عاطفه رضوی، کتایون ریاحی، پانته‌آ پناهی‌ها، اصغر دشتی، حمید پورآذری و امیررضا کوهستانی و همچنین تعدادی از علاقمندان به تئاتر و با اجرای فرزاد حسنی ساعت 19  پنجشنبه 4 شهریورماه جاری در سالن ایوان شمس در تهران برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز