اختصاصی برنا:

مریم کاویانی به "سکوت" پیوست

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۸:۰۳
کد خبر: ۴۵۳۳۷۹
مریم کاویانی به سکوت پیوست
مریم کاویانی به جمع بازیگران فیلم سینمایی "سکوت" حامد خیری پیوست.

حامد خیری کارگردان فیلم سینمایی «سکوت» با اشاره به این‌که شمسی فضل‌الهی و لیلا برخورداری به‌همراه سمیرا حسینی بازیگران اصلی این اثر به‌شمار می‌روند، گفت: فیلمبرداری این اثر نمایشی به‌دلیل تکمیل تیم بازیگران و عوامل، همچنین بازنویسی سناریو با تاخیر مواجه شد که درنهایت اواخر شهریورماه ساخت این اثر نمایشی آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه مریم کاویانی به جمع بازیگران فیلم سینمایی«سکوت» ملحق خواهند شد، گفت: در حال حاضر مشغول بازبینی از لوکیشن‌های لواسان، فیروزکوه و تهران هستیم تا هرچه سریع‌تر بتوانیم ساخت این پروژه را کلید بزنیم.

وی در ادامه درخصوص حال‌وهوای این فیلمنامه اظهار داشت: فیلم از مضمون عاشقانه بهره می‌برد. در این سال‌ها کمتر با داستان عاشقانه مناسب مواجه شده‌ایم در این اثر سعی شده که این پاگیزگی دیده شود.

این فیلمساز جوان در ادامه بیان کرد: همچنین علی مردمی؛ تهیه‌کنندگی «سکوت» را برعهده دارد که سرمایه آن از هیچ نهاد و ارگان دولتی تهیه نمی‌شود و تماما با سرمایه شخصی تهیه می‌شود.

خیری در بخش پایانی صحبت‌های خود از لوکیشن‌های خارجی «سکوت» خبر داد و گفت: بیشتر موقعیت‌های روایی فیلم در ایستگاه راه‌آهن و کنار دریا و جنگل سپری خواهد شد که همین موضوع نیز دارای مزایا و معایبی است.

حامد خیری پیش از ساخت «سکوت»، یکی از تهیه‌کنندگان رسمی صداوسیما بوده و سه سریال و 10 تله‌فیلم را تولید کرده است.

عوامل این اثر سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان: حامد خیری‌مطلق، تهیه‌کننده: علی مردمی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا هارویان، طراح صحنه ولباس: سحر گوران، آهنگساز: مهدی ساعدی، طراح گریم: حامد بخشی، مدیرتولید: علی آشتیانی، صدابردار: سامان شهامت، مدیرتدارکات: محمد عدالت، مدیر روابط عمومی: مرتضی شیرزاد، عکاس: نازنین سلامیان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز