فیلم کوتاه «منطقه ایکس» در آرژانتین رقابت می‌کند

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۶:۴۹
کد خبر: ۴۵۴۳۶۴
فیلم کوتاه «منطقه ایکس» در آرژانتین رقابت می‌کند
فیلم کوتاه «منطقه ایکس» به کارگردانی علی اکبر اسماعیلی به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «هنر بدون توقف» آرژانتین راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم کوتاه «منطقه ایکس» به کارگردانی علی اکبر اسماعیلی و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان هفتمین فیلم از ایران به جشنواره فیلم کوتاه «هنر بدون توقف» آرژانتین راه یافت.

محمد برادران مدیر انجمن سینمای جوانان گناباد که نویسنده این فیلم است، گفت: فیلم کوتاه «منطقه ایکس» به کارگردانی یکی از اساتید باتجربه انجمن سینمای جوانان گناباد در مدت زمان ۴ دقیقه ساخته شده است. این فیلم از نوع فیلم های کوتاه تجربه گراست که داستان واضحی ندارد و بیشتر مخاطب یک پیامی از فیلم دریافت می کند.

برادران تصریح کرد: تصویربرداری بخش هایی از این فیلم در محیط شهری شهرستان تربت حیدریه انجام شد.

جشنواره بین المللی «هنر بدون توقف» آرژانتین در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

عوامل فیلم کوتاه «منطقه ایکس» عبارتند از کارگردان: علی اکبر اسماعیلی، نویسنده: محمد برادران، تصویر بردار: امیر صباغیان، صدا بردار: بهزاد برادران، مدیر تولید:عباس حیدری، تدوین: علی اکبر اسماعیلی، بازیگر: علیرضا اوصی.

جشنواره بین المللی فیلم و هنر «Arte Non Stop» متشکل از فیلم، نقاشی و مجسمه سازی انحصاراً با موضوع سینما از ۲۷ تا ۳۰ سپتامبر در بوینس آیرس آرژانتین برگزار می شود. هدف این جشنواره فراخواندن فیلمسازان و هنرمندان سراسر جهان برای گردآوری و  نمایش فیلم‌ها و آثار هنری‌شان به اشکال نمایشگاه، پرفورمنس های خصوصی و عمومی، کنفرانس و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در بخش فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه درژانرهای داستانی انیمیشن، مستند و تجربی است. در بخش هنر این جشنواره، آثار هنری نقاشی و مجسمه سازی با موضوع سینما پذیرفته می شوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز