آقای بازیگر قهرمان «ماه‌ تی‌ تی» شد

۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۸:۴۸
کد خبر: ۴۷۱۹۶۶
آقای بازیگر قهرمان «ماه‌ تی‌ تی» شد
پیمان معادى به سریال "ماه‌ تى ‌تى"، ساخته جدید داود میرباقرى پیوست تا نقش ابر قهرمان این سریال که "چمروش" نام دارد را بازى کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، پیمان معادى بازیگر بین‌المللی محبوب ایران که پیش از این هم به عنوان یک شخصیت اساطیرى در سینماى هالیوود در مقابل مورگان فریمن و کلایو اون در فیلم سینمایی آخرین شوالیه ها ایفاى نقش کرده است، برای دومین بار در سریال میرباقری در نقشی تاریخی به عنوان قهرمان اساطیری ایرانی جلوی دوربین می‌رود.

پیش از این حضور لیلا حاتمی ، مریلا زارعی، رعنا آزادی‌ور ، علیرضا شجاع نوری، مرضیه برومند، امیر آقایى، مرجانه گلچین، شهرام حقیقت دوست، مهران غفوریان ، ستاره اسکندری و حسین پاکدل در این سریال پر ستاره قطعی شده بود که با اضافه شدن پیمان معادى به این مجموعه می‌توان انتخاب بازیگران این سریال را یکى از قوى‌ترین انتخاب‌هاى میرباقرى دانست.

"ماه ‌تی ‌تی" که تهیه‌کنندگی آن بر عهده مهران برومند است، برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و سومین سریالی است که داوود میرباقری برای این رسانه کارگردانی می‌کند.این سریال ۲۲شهریور ماه در شهرک سینمایی غزالی کلید خورده است.

میرباقری در این سریال قصد دارد برای اولین بار به سراغ تاریخ چند هزار ساله ایران برود که البته این قصه تلفیقی با فضای معاصر دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز