اختصاصی برنا:

علیرضا امینی: امیدوارم از توانایی‌های صالحی امیری استفاده کنیم

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۷۳۱۲۹
علیرضا امینی: امیدوارم از توانایی‌های صالحی امیری استفاده کنیم
فیلمساز جوان سینما با اعلام اینکه فرهنگ مقوله حساسی است از معرفی صالحی امیری برای وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی سخن به میان آورد.

علیرضا امینی فیلمساز جوان سینما در ارتباط با معرفی صالحی امیری برای تصدی‌گری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: شاید اعمال چنین تصمیم و تغییری  در هشت ماه پایانی دولت یازدهم مقداری به دور از انتظار بود ولی حالا که این تغییر رخ  داده است، امیدوارم که شرایط برای فرهنگیان و هنرمندان بهتر شود.

وی با اشاره به اینکه برخوردی با صالحی امیری از نزدیک نداشته است، گفت:  همواره از صالحی امیری به عنوان مدیری توانمند یاد می‌کنند، امیدوارم که شرایط به سمتی برود که جامعه فرهنگی بتواند از توانمندی های وی در عرصه فرهنگی کشور استفاده کند.

کارگردان "انتهای خیابان هشتم" در ادامه تصریح کرد: شرایط مدیریتی در وزارتخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقداری از دیگر وزارتخانه‌ها متفاوت‌تر است، مدیران کاربلد زیادی پا به عرصه فرهنگی کشور گذاشتند ولی متاسفانه موفق به جاری سازی برنامه‌های خودشان نشدند، امیدوارم که این حواشی دامنگیر وی نشود.

وی در خاتمه این گفتگو، خاطرنشان ساخت: مقوله فرهنگ چه در کشور ما و چه در سایر کشورها مورد توجه همگان قرار دارد و وجود این حساسیت قابل درک است، اما باید از تصمیات و موضع‌گیری های که به فعالیت و استراتژی های فرهنگی و هنری ضربه وارد می‌کند، جلوگیری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز